Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google rank fra 0 til 4

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt. har ServiceByen.dk en google rank på 0. Hvordan kan det være? Hvor mange links skal man typisk lave for at komme op på rank 4.

Lidt om servicebyen:
ServiceByen er en digital markedsplads hvor privatpersoner eller virksomheder der har brug for en serviceydelse kan indhente tilbud fra fagfolk så som tømre, sneaker, maler, anlægsgartner.

/Jack

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jgonch1:

Pt. har ServiceByen.dk en google rank på 0. Hvordan kan det være? Hvor mange links skal man typisk lave for at komme op på rank 4.

Lidt om servicebyen:
ServiceByen er en digital markedsplads hvor privatpersoner eller virksomheder der har brug for en serviceydelse kan indhente tilbud fra fagfolk så som tømre, sneaker, maler, anlægsgartner.

/Jack

Din PR skal du ikke gå for meget op i, du skal hellere kigge på dine placeringer på google og arbejde med dem.

Din PR bliver påvirket af mange faktora og ikke kun af links. Der er også utrolig stor forskel på kvaliteten af links så det er umuligt at sige hvor mange links man skal have, for det er aldrig det samme.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt komme med et par ukvalificerede bud på PR, set fra erfaringen med mit eget site.

Men først husk at PR er google's algoritme for kvalitetsvurdering af dit site og har ikke så meget med google placering at gøre.

Der er ingen tvivl om at tekst betyder en del for PR, jeg kan endvidere se at min index side og undersider med PR næsten alle har henvisninger til andre "fremmede" sites.

Jeg kan ikke vurdere hvor meget links'ene betyder, men jeg tror de tæller med uden at være dominerende for PR resultatet.

Sitets alder kan også have betydning.

Jeg har ikke lavet test site's osv. så det er alene mine fornemmelser, men ovenstående ting vil aldrig være spildte da de også hjælper på din google placering.

De bedste hilsener

Finn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

blogge der ud ad i en vild strøm videre formidle alt din viden og find links over alt så sker der noget på et tids punkt , husk SEO er en lang varig proces så du kan gå lidt op og ned nogle gange med forsætte og atter forsætte med at lave verdens bedste side om hvor man kan indhente til bud på male mv.

søgeord optimering er et evigheds arbejde den der forsætter og forbedre sin løbende er en vinder , her et par tips hvad du kan starte med http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)