Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firma navn?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. jeg er ved at uddanne mig massør, og skal starte som selvstændig bagefter.

 

Jeg har overvejet nogle navne, og et bedste indtil videre er skaarup-massage. skaarup er mit mellemnavn. På en måde synes jeg er navnet er godt, idét at man i marketing i massagebranchen hovedsaligt går mund til mund, så sunes at det er godt hvis de kan huske mit navn.

Men på den anden side synes jeg at navnet er lidt kedeligt, så vil høre om der er nogle af jer herinde som har en god idé til et firmanavn?

 

På forhnd tak:-)

 

Mvh Maria

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Det lyder spændende - og dejligt at du har modet til at springe ud som selvstændig.

Hvis du en dag vil udvide biksen med andet end lige massage, ville det måske være en ide at vælge et mere neutralt navn. Jeg tænker ord som wellness eller hvad findes der af lignende ..

Skaarup Wellness

Held og lykke under alle omstændigheder!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

mariasoerensen:
Men på den anden side synes jeg at navnet er lidt kedeligt, så vil høre om der er nogle af jer herinde som har en god idé til et firmanavn?

Hej Maria,

Har ved flere lejligheder leget med ordene når der skulle "opfindes" firma-navne, prøv at kigge på de latinske ord for det du laver eller den du er - prøv at lege med stjernetegnene.

Der findes eks. en latinske liste ( latinsk ordliste ) som tit kan give nogle rigtig spændende kombinationer - eks. med "wellness" som Sandfær foreslår.

Det kan være du kendt for et bestemt ord/kælenavn eller at du vil med dit kommende firma ikke kun er "massage" - derfor en god ide at lege med flere ord.

Lasse Burholt (AurumTrends - aurum er "guld" på latinsk)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen:-) Tak for idéerne:-)

Har også selv tænkt over wellness, problemet er bare at i opstartningsfasen, har jeg ikke et ordenligt lokale, eller rettere et rum i mine forældres bolig, og eller kører jeg ud til folk, så jeg føler ikke at jeg kan tilbyde rigtig "wellness" da det ikke er noget luksus.

Har også tænkt over at jeg måske skal udvide forretningen på et tidspunkt, men så har jeg tænkt at jeg bare kan lave en hjemmeside af andet navn, og så evt henvise til denne hp gennem min "hoved-hp".

 

Har også været inde og kigge på nogle latinske betegnelser, men ordet for massør eller massage, er ikke noget der ligger godt på tungen, og vil for kunder være meget svært at stave til, så de vil have problemer med at finde min HP.

Mvh Maria

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)