Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vurdering af virksomhedsinventar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen der kan være behjælpelige med at fortælle, hvem man skal kontakte, hvis man ønsker en saglig vurdering af sit virksomhedsinventar, herunder EDB-udstyr, osv.?

Ovenstående er naturligvis med henblik på salg og det skal derfor for en god ordens skyld bemærkes at der ikke er tale om SikkertHjem.

På forhånd mange tak for jeres hjælp!

 

Dennis Larsen

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Nu ved jeg ikke hvor meget inventar virksomheden har, men typisk er inventar en mindre del af værdien i en virksomhed og derfor også prisen. Det mest afgørende i et virksomhedssalg er hvor meget indtjening virksomheden generer - jeg synes vedkommende skal hente hjælp til prissætningen af selve virksomheden. Det ses alt for ofte, at selvstændige får solgt deres livsværk for billigt fordi de ville "spare" rådgiverhonorar.

Jeg ved godt oventående ikke svarer konkret på dit spørgsmål, men jeg tror det er her I skal ligge jeres fokus!

Jeg har arbejdet med værdiansættelse af virksomheder og vil godt give et kvalificeret bud på hvad virksomheden er værd som vedkommende kan bruge i forhandlingerne!

mit telefonnummer er: 22 30 35 55

mail: Emil@lifaco.dk

Med venlig hilsen

Emil Linde

p.s.

andre virksomheder der leverer den slags ydelser er eksempelvis virksomhedsbørsen, waccvalue, big four revisionshusene mv.

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Tusinde tak for dit svar.

Lige i denne situation drejer det sig om et internt salg imellem partnere som hele tiden har været en del af virksomheden og værdisætningen drejer sig derfor kun om "reelle" fysiske aktiver.

En ide til nogen der kan hjælpe med dette eller måske en formel på en sådan udregning?

 

Dennis

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Jeg ville tage kontakt til Dansk Erhvevsvurdering, som netop vurderer aktiver og virksomheder.

Alternativt skal I jo bare blive enige om en pris, som I begge synes er reelle. Hvis I hver især giver jeres argumenter kan I sikkert mødes et sted på midten?

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Mange tak for dit svar. Jeg vil videregive referencen til Dansk Erhvervsvurdering.

 

Dennis

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)