Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi flere kunder til vores psoriasis fisk?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes det var også lidt det jeg var inde på med at folk er meget kritiske ;-)

Men der er dokumentation på, at fiskene ikke kan overføre sygdomme fra kunde til kunde og det har de garanteret.

Ang dokumentation på virkning, så ved man at fiskene spiser de døde hudceller der er og det bliver bedre. Men f.eks sådan en som mig har det ikke haft den store virkning på og jeg har virkelig prøvet det mange gange. Men jeg har også set andre, hvor det stort set kan holdes helt nede 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy - jeg kan godt forstå dig, sagtens.

Min egen søn har psoriasis, så jeg kender godt til det.

Jeg har tænkt over det med fiskene i 4 år, før vi fik dem.

der blev ringet til sundhedsstyrelsen = ingen krav.

det vi selv har gjort, er vi har fået sat en svimmingpool pumpe til der renser vandet med 1000 liter hver halve time.

et stort salt filter , samt virus og bakteriedræbende lys.

Disse fisk har været kendt tilbage til 1800 tallet  og er nok bedre end at smøre sig i binyrebark hormon salve og at få kemo tabletter.....

det er jo kun et tilbud - man må jo prøve sig frem, og se hvad der virker for en.

Hilsen Dorthe.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal tro på dit projekt, - for du har fat i noget af det helt rigtige her!

Har du overvejet argumenterne omkring at være i vand fyldt med fisk? Jeg ville nok - dette er så mit input - lave en hjemmeside mere omkring netop dette emne + måske en lille ting mere fra din klinik. Det skulle været i et lyst og mere klinisk design "lægeagtigt" og indgyde de kommende kunder tillid til dette "nymodens påfund"  - som altså både er gammel og velprøvet. Det er nogen andre argumenter, - end generel Wellness.

Hvis du har lyst, - så kan jeg lave en gratis hjemmeside om dette emne med dine tekster og billeder fra din klinik. Hvis du kan lide den, - er det din kvit og frit som en Aminonetværks gave og ellers kunne det være en fin visuel inspiration til selv at gå videre.

Send en PB eller mail til admin(snabela)minutdesign.dk 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :
Men der er dokumentation på, at fiskene ikke kan overføre sygdomme fra kunde til kunde og det har de garanteret.

Hvem har garanteret det? Fiskene? :D

Jeg menes ikke at der skulle findes "videnskabelig" dokumentation (gennem cockrane centret)

Men korrekt mig gerne hvis jeg tager fejl

 

Jimmy

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ja fiskene ;-)

Nej der foreligger nogle videnskabelige dokumentationer fra Tyrkiet, da det er et af de lande denne fisk lever i. Hvor du kan finde dem aner jer ikke, kan bare huske at min ven havde dem med ud til kunderne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes du skal arbejde der ud med links til din side husk dit links i fodnoten her på amino.dk

http://www.chianty-spa.dk/

Der er flere 100000000 steder i verden du kan finde links så det er et evigheds arbejde , så der er en del steder du kan videre formidle din gode hjemmeside, husk lav branches bedste side med info jo mere info jo mere tekst til google , jo mere tekst jo mere fortæller det bruger om dit produkt

her en tråd med et par tips hvordan du kan videre formidle din hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er nysgerrig så jeg må lige spørge dig efter om de også kan bruges til alm velvære og peeling ? Mvh anders
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej-  så skal jeg være her igen.

Jammen det vil jeg da sige tusinde tak for og meget meget gerne;-)

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget meget gerne og tusinde tak for det.

jeg sender dig en mail.

Dorthe

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Jeg er nysgerrig så jeg må lige spørge dig efter om de også kan bruges til alm velvære og peeling ? Mvh anders

 

Hej, ja det kan de. (en meget rar fornemmelse)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)