Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en revisor.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virksomhed APS hvor der sidste år var omkring 1200 bilag, samt et holdingselskab uden aktivitet alt er bogført og kontoerne stemmer.

Så nu skal jeg ha lavet et regnskab på begge firmaer og have sendt til erhvervs og selskabstyrelsen

Den revisor jeg havde sidste år er lukket.

Hvad koster dette at få lavet...

Annette

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for en hånd til indberetningen? Så lad Ageras give dig 3 helt uforpligtende tilbud lige her! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Annette_88:

Jeg har en virksomhed APS hvor der sidste år var omkring 1200 bilag, samt et holdingselskab uden aktivitet alt er bogført og kontoerne stemmer.

Så nu skal jeg ha lavet et regnskab på begge firmaer og have sendt til erhvervs og selskabstyrelsen

Den revisor jeg havde sidste år er lukket.

Hvad koster dette at få lavet...

Annette

Hej! Min gode bror, Emil Linde, fra Lifaco har lige startet sit eget firma som blandt andet hjælper med revision. Prøv at tjek ham ud. Han har en meget konkurrencedygtig pris! 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette

Den revisor vi bruger til at udabejder regnskaber for vores selskaber tager 17.000 kr. + moms for ApS og 4.000 kr. + moms for Holdingselskabet.

Prisen er hvis der ikke er revisionspligt på ApS'et. Hvis det skal revideres og underskrives af statsautoriseret revisor skal du lægge 7.000 kr. oven i prisen

Hilsen

Lone

 

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 28
Fra  BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Skou:

Hej Annette

Den revisor vi bruger til at udabejder regnskaber for vores selskaber tager 17.000 kr. + moms for ApS og 4.000 kr. + moms for Holdingselskabet.

Prisen er hvis der ikke er revisionspligt på ApS'et. Hvis det skal revideres og underskrives af statsautoriseret revisor skal du lægge 7.000 kr. oven i prisen

Hilsen

Lone

  

 

Jeg mener ikke man kan generalisere prisen. Vi laver både regnskaber med og uden revisionspligt for under 17.000.

Jeg giver gerne en konkret tilbud, men jeg er nødt til at vide lidt mere om den specifikke virksomhed, da de konkrete forhold afgør hvilke revisionshandlinger jeg skal udføre.

 

Med venlig hilsen

ALEX SARTOR THOMSEN

Revisor, cand.merc.aud.

Direkte: 76 35 56 78

axt@bdo.dk

 

BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab

Birkemose Allé 39

DK-6000 Kolding, DANMARK

Tlf.: 76 35 56 00

Fax: 76 35 56 01

www.bdo.dk

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Der er altid revisionspligt på holdingselskaber og du skal derfor anvende en godkendt revisor(registeret eller statsautoriseret).  

Jeg kan muligvis anbefale dig en, hvis du skriver i hvilket område du bor.  

 

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Annette.

Vi vil gerne tilbyde et uforpligtende møde med dig på vort kontor, Skindergade 38, 2, 1159 København K.

På mødet vil undertegnede deltage med reg. revisor Kent Nymark.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)