Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO foretaget af udenlandsk samarbejdspartner - vurdering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har kontakt til et firma der vil lave SEO for os i fremtiden, men vi er ikke helt sipper på de har de rette kompetencer m.m. ... Deres tilbud er følgende:

SEO maintenance of the site would require the following:

• Web Page analysis and on-page Optimization

• Keyword Analysis Report

• Online Marketing Campaign

• Submission to more than 300 web directories

Blog Comment posting to more than 300 sites.

• Writing and Posting of at least one related articles per day in your identified blog (you provide the topic we will provide with the content)

• Press Release Writing and Submission

• Posting of articles in your blog site

• Submission of at least one articles in 50 online article submission sites

• Creation of Social Media Accounts (Facebook, Twitter, Youtube, MySpace, LinkedIn and Foursquare).

• Social Bookmarking plugin installation in the site.

• Populating followers in the different Social Media sites.


...

Vi antager at de udfører ovenstående for en pris der minder om $250 - er det en fornuftig pris eller? 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

$250 pr. måned

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange dage skal samarbejdet køre? Tænker her på antal blogindlæg. Links fra linkkataloger og kommentarer af blogindlæg har ikke en særlig høj værdi. Når det så er sagt, så lyder 250 dollars utroligt billigt. Tænk selv på hvor lang tid det vil tage at skrive en masse blogindlæg, tilføje til 300 linkkataloger og skrive kommentarer til 300 blogindlæg. Det er måske der alarmklokkerne ringer for mig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaare,

Lad mig beskrive de nogle af risici, jeg ser ved de forskellige elementer, så du ved, hvad du skal spørge ind til hos firmaet:

Kaare Bøje - nordicADmedia:

• Submission to more than 300 web directories

Spørg ind til, om de gør det manuelt med individuelle tekster, eller om de benytter software til at tilmelde den samme teskt automatisk til samtlige kataloger.

• Blog Comment posting to more than 300 sites.

Sørg for, at de i så fald skriver manuelle, intelligente og relevante kommentarer, så I ikke risikere at få ballade og blive beskyldt for at være spammere.

• Submission of at least one articles in 50 online article submission sites

Sørg for at de ikke bare indsender den samme artikel til 50 sider. Det vil mindske effekten markant i forhold til unikke tekster.

• Populating followers in the different Social Media sites.

Her læser jeg: "Vi fylder spamprofiler ind som fans af dig på forskellige medier". Sørg for, at det ikke er tilfældet.

Bed dem evt. om at levere nogle gode eksempler, så du selv kan vurdere lidt på kvaliteten.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige deres Goals:

• Top 10 Search Engine rankings in identified 30 Green keywords, Cousin and 8 Main Keywords in three months. 

• Top 5 Search Engine rankings in identified 30 Green keywords, Cousin and 8Main Keywords in six months. •

Top 1 Search Engine rankings identified 30 Green keywords, Cousin and 8 Main Keywords in a year. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen aftale for, hvis de ikke når disse mål?

Eller er det givet som en form for garanti? Hvis det er givet som garanti, er det ikke specielt seriøst. Det er ganske enkelt useriøst at garantere placeringer i Google.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de ikke når deres mål på 3 mdr., så får vi refunderet pengene, så vidt som jeg kan forstå.

Og tak for de fine svar, der er helt sikkert lige et par ting der skal gennemgåes, jeg havde det også lidt underligt med visse af tingene.

Hvad ville et tilbud som deres koste i eksempelvis Danmark (Altså en dansk leverandør)? 

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Hvis de ikke når deres mål på 3 mdr., så får vi refunderet pengene, så vidt som jeg kan forstå.

Ville det ikke være bedre med "no cure, no pay" metoden, hvor i først betaler når resultaterne er på bordet? Ville det ikke være en sjovere aftale for jer :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Hvis de ikke når deres mål på 3 mdr., så får vi refunderet pengene, så vidt som jeg kan forstå.

Og tak for de fine svar, der er helt sikkert lige et par ting der skal gennemgåes, jeg havde det også lidt underligt med visse af tingene.

Hvad ville et tilbud som deres koste i eksempelvis Danmark (Altså en dansk leverandør)? 

Betyder vis de ikke når at lave alle spam profiler mv. får du penge retur .

Desuden hjælper ens tekster ikke meget og især oveni vis de ikke har nogle bruger værdi

Prisen vil sikkert ikke være ens for kvalitet koster tid og nogle Dansk SEO firmaer er dygtigere end andre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Vi antager at de udfører ovenstående for en pris der minder om $250 - er det en fornuftig pris eller? 

Alt det gør de for $250, det lyder ikke som om kvaliteten kan være særlig høj?

Bare det at skulle skrive nogle meningsfulde og forskellige beskrivelser til noget så simpelt som et Katalog, tager en del tid hvis det skal gøres ordentligt, så de må godt nok have arbejdskraft til stor set ingen penge.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)