Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb og salg af varepartier

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg vil lige gøre lidt reklame for vores seneste projekt, www.quickdeals.dk

QuickDeals.dk er et lukket netværk for køb og salg af store og små varepartier. Vi formidler partierne ud til potentielle købere på vores mailingliste, som pt. består af mere end 600 adresser i Danmark og Nordeuropa, og matcher køber og sælger. Al handel foregår med os som mellemled, med mindre andet aftales, og du er dermed sikret en diskret og helt anonym handel/clearing af restlager eller lignende.

Hvad enten du søger varepartier eller har partier du ønsker at sælge, så er vores service 100% gratis at benytte.

Jeg håber du finder tiden til lige at slå et smut forbi, og evt. tilmelde dig vores service. Du har mulighed for at specificere hvilke varetyper du er interesseret i i "Kommentarer"-feltet på tilmeldingssiden - på den måde undgår du at modtage tilbud på en masse der ikke er relevant for dig :-)

Vi lover ikke at spamme dig med useriøse tilbud, og vi behandler naturligvis dine oplysninger fortroligt.

Ønsker du at høre mere om konceptet, er du velkommen til at skrive en mail på info@quickdeals.dk, ligesom jeg selvfølgelig er til rådighed for besvarelse af spørgsmål her i tråden.

På forhånd tak!

Mvh
Peter 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)