Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par Google analytic spørgsmaal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg under mig lidt over et (referral) besøg til min side. Kilden hedder bit.ly/forexmarket (referral) og naar jeg googler det gir det ik rigtig nogen mening.

Hvordan ser jeg hvad det er for noget?

 

Saa mht besøgende. Naar Gns. tid paa websted er 00.00.00 og Afvisningsprocent er 100%, skal jeg forstaa det saadan at den besøgende knap nok har kunne have faaet websiden frem paa skærmen før de har klikket væk?

det var bare lige det

mvh

anders

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Hej

Jeg under mig lidt over et (referral) besøg til min side. Kilden hedder bit.ly/forexmarket (referral) og naar jeg googler det gir det ik rigtig nogen mening.

Hvordan ser jeg hvad det er for noget?

Saa mht besøgende. Naar Gns. tid paa websted er 00.00.00 og Afvisningsprocent er 100%, skal jeg forstaa det saadan at den besøgende knap nok har kunne have faaet websiden frem paa skærmen før de har klikket væk?

det var bare lige det

mvh

anders

Hej Anders.

Som du kan se på www.bit.ly så er det en url forkorter.

Men ja, de når knapt nok at komme ind på din webside (hvis de overhovedet gør det), ellers så registrere analytics ikke den type url forkortere.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg har undret mig over det samme, angående kilden bit.ly/forexmarket. Desuden har jeg i starten af den her månede haft mange pludselige direkte besøg fra udlande som USA, Brasilien, Algeriet og Tyskland - trods min hjemmeside er på dansk. :-)

Hvad kan dette skyldes?

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Malling
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

bit.ly.forexmarket har jeg også undret mig over indtil jeg via google fandt ud af hvad det er for en størrelse. Det er åbenbart spammere fra brazilien der på snedig vis får lusket sig ind analytics rapporterne. Det er udelukkende robotter der besøger din side uden reel interesse i indholdet, og derfor bliver de heller ikke særlig længe. Løsningen lader til at opsætte et filter der udelukker disse domæner. Se mere her:

http://techhacking.com/2011/01/23/google-analytics-referrer-spammers/

mvh

Pieter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)