Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 Million søges i kolde kontanter!!!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke en investor vil stå som 100% ejer. Så står han jo med hele skidtet selv, og du har afskrevet alt tro på produktet selv.

Hvis du selv tror 110% på produktet er en kæmpe succes, så kan du vel også selv skyde lidt i puljen? En bank ville måske nok låne dig lidt, hvis du havde en investor på en mill.!?

Tror en investor ser sådan på det, at hvis du ikke engang selv vil/kan indskyde penge, hvor meget tror du så selv på det skal lykkedes, og hvor meget energi, vil du selv ligge i det, når det ikke kan gå galt for dig.

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Hvis du endelig skal poste at du søger 1 mio bør du nok også gøre det lidt mere prof. Din tekst lyder ligesom mange andre og jeg tror altså ikke det imponere investore. Det er bare mit gæt..

Kom i stedet i snak med en masse kloge hoveder her på Amino og få de rigtige kontakter løbende.. 

Tror det vil virke bedre :)

SÅ enig. I bliver nødt til at være lidt mere professionelle i jeres ordlyd. Det er direkte useriøst at skrive jeres titel og når I ovenikøbet er så anonyme hjælper det helt sikkert heller ikke på jeres troværdighed. Har I nogle referencer fra tidligere projekter, som I er lykkes med?

Hvis I er seriøse og leder efter riskovillig likviditet, så bliver I (næsten) nødt til at lave proof of concept, dvs. bevise at der eksistere et marked, gøre berittigelsen af jeres projekt synligt for investorer og evt. lave en prototype.

Derudover bør I stille jer spørgsmålet: "Hvordan kan investorer undværes?" Måske har I set jer blind på andre muligheder. Der er bestemt også minusser ved investorer...

God vind! Smile

Med venlig hilsen
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)