Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor indekseres vores event-pages ikke?!?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nødebo
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg håber at der er nogle garvede SEO-folk, som kan hjælpe!

Den 03. januar gik vi i luften med en ny udgave af vores business-eventportal NewKnowledge.dk. Efter tre uger er kun forsiden, to subpages og event-artiklerne blevet indekseret af Google. Bl.a. har vi nogle event info-sider omkring "Konferencer", "Gå-hjem-møder", "Foredrag" etc., som ikke er registreret på trods af, at jeg på Digg.com, SiteUlike.com og andre sites har tilføjet disse.

Jeg har hørt, at det kan tage lang tid før Google-bot løber hele ens site igennem, mens andre siger, at det er gjort ret hurtigt. Er jeg for utålmodig eller ..? Der er gået tre uger.

Er der nogle tips og tricks til hvordan jeg får mine sider indekseret?

På forhånd 1000 tak for jeres hjælp!

/Brian Viuf Christensen

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

siden er både nye og der er kun 88 links til siden forsæt det påbegyndte arbejde så sker der noget på et tidspunkt, for alle nye sider har det svært i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ikke fordi jeg ved så meget om seo tror jeg godt jeg kan hjælpe dig lidt. Smid et par link her inde til den side du gerne vil google skal finde. Måske lav en signatur som du ser den under dette. Og det vil ikke gå lang tid :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

Du har lavet fuldstændig om på strukturen på den nye hjemmeside i forhold til din gamle. På de gamle sider har du ikke lavet en 301 redirect til dine nye sider. Det vil sige den linkbuilding du har lavet bliver ikke ført over til din nye side. Kan du affinde dig med det ?

De gamle sider skulle have lavet en fejl 404 altså "siden ikke fundet", men istedet får du forsiden på din hjemmeside med et lille diskret 404 i tilen på siden. Det er hvad google kalder en "soft 404".
Dette kan gøre at siden ikke bliver besøgt så tit af søgemaskinerne og dermed bliver dine nye sider først fundet efter lang tid.

Dette kan måske vise dig hvad jeg mener - prøv at følge mine hjemmelavede link:

 http://www.newknowledge.dk/dette-er-IKKE-rigtig-SEO.php
 http://www.newknowledge.dk/dette-er-rigtig-SEO.apx

Du kan læse mere om hvordan du laver en rigtig fejl 404 her: http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2008/08/farewell-to-soft-404s.html

Der burde være lavet 301 redirect fra de gamle filer til de nye filer med samme indhold.
Måden en fejl 404 vises på til bruger og søgemaskine skal laves om, så den følger Googles retningslinier.

Har du forøvrigt selv lavet dette. ?

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)