Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GPS der kan håndtere min. 100 forskellige adresser?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor man kan få en gps der kan køres sammen en et setup - der kan beregne en optimal rute som skal køres, så der køre økonomisk, kortest mellem hver enkelt adresse?

Samt skal kunne spore bilen igennem programmet, så hvis kunden ringer ved man hvor langt der er til dem.

Og samtidig sende en sms/e-mail hvornår man forventer at komme frem til kunden.

Samt kan/findes der et system der kan opdele lad os sige 500 forskellige pakker op i hhv. Vest, Øst, Syd og Nord - og lige ledes deles op i 10 ruter elller mere/mindre.

Så man kan sende en bil afsted fra hovedkontoret og ud på en konkret rute med de rigitge pakker til de adresser der passer på pakken?

Høre gerne nærmere, med en prisoverslag, hvor man kan få fat i sådan et system, og hvilket gps/touch screen der kan bruges til dette.

 

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ewd

Jeg har tidligere brugt et system der hedder digital waybill. Systemet kan findes på http://www.digitalwaybill.com/

Systemet er super nemt at benytte, du kan fra kontoret holde styr på hvor dine biler befinder sig, dine kunder kan udskrive fragtbreve, og holde styr på deres ture, og det hele foregår via internet og mobil telefon med gps.

Systemet koster omkring 1400 pr mdr, men det er klart alle penge værd da det gør det meget nemmere.

Prøv deres demo og test systemet med et par biler i 2 -3 dage. Og husk at sætte 2 vejs kommunikation op så i kan snakke sammen igennem systemet.

 

Det skal siges at jeg har haft kørt omkring 3000 ture igennem det system, og det har bare virket hver gang.

 

christian

Fra Viborg
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej EWD

Jeg vil foreslå at du taget fat i Protracing som udelukkende beskæftiger sig med sådanne ting...
De er til at tale med og rigtig dygtige.

Prisen afhænger lidt af hvilken funktionalitet du ønsker - men du får uden tvivl det helt rigtige setup her ,)

Du er velkommen til at hilse fra mig ,)

Venlig hilsen
Torsten 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)