Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster det at registrer folk i rki

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener man køber et klippekort til 3000kr med 10 klip på.

www.opti-web.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er ganske rigtig de har lige kørt en kampagne med 20 klip for 3700  godt nok er 3700 ikke mange penge men det bliver det hvis man ikke har noget at bruge 10 eller 20 klip som feks os der kun i gangs få til tilfælder bliver nød til at indberette virksomheder i rki heldigvis for der findes da ikke noget værre ind virksomheder / personer som ikke betaler :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, her mener jeg at kunne byde ind.

Jeg har af og til kunder som ikke betaler, og jeg bruger som mange andre alt for meget tid på det!

For noget tid siden blev jeg kontaktet af en sælger fra RKI, som mente at han kunne hjælpe mig. Godt så - jeg gav den et skud!

Jeg sender 1. rykker (oprindeligt beløb + 100 kr. i gebyr). Pengene faldt ikke. Jeg sender 2. rykker (oprindeligt beløb + 100 + 100 kr. i gebyr). Pengene faldt ikke. RKI sender 3. rykker ud på deres lyserøde papir (oprindelidt beløb + 100 + 100 +100 kr. i gebyr). Pengene faldt ikke.

Godt så - sælgerende havde lovet mig, at man nu kunne få folk i deres register. Det gør jeg så, men det viser sig så at det kun er et "RKI forregister", som ikke kan ses af nogen og som for øvrigt bliver slettet efter et par år eller når kunden betaler (og det ved min kunde desværre godt, og det står også på brevet de sender ud).

Hvis du vil have kunden i det "rigtige RKI register" er det først efter en inkassosag.

Sælgeren havde lige glemt at fortælle mig det, og nu har jeg brugt næsten 700 kroner på at få en kunde i et forregister. Og så har jeg stadig ikke fået mine penge. 

Tja jeg ved ikke lige, men jeg synes egentlig ikke det er pengene værd. Hvis beløbet er stort nok, så er en inkassosag måske vejen frem. Og så kan kunden som ikke betaler komme i "RKIs rigtige register". Omvendt kan man vel også bare bruge en advokat.

Det var mit input og min erfaring, som jeg håber måske kan hjælpe dig lidt på vej.

Pøj pøj. Og så håber jeg du får dine penge :o)

 

Mange hilsner

Louise

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En til information herfra :o)

Jo, også er jeg blevet tilbudt et klippekort med 5 klip for 3000 kroner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

det jeg kan forstå er du ikke har købt dig til det åbne registre  det har vi og som sagt vi forhandler kun med virksomheder og så er der nogle lidt andre spilleregler vi har jo kun brug for at banker og kredit selskaber skal kunne se det derfor køber vi bare enkelt ydelser da mange virksomheder har mange gange bruge for lån e eller få på kredit og det kan sætte en bremse for det men lyder da lidt øv må jeg sige :(  det er træls sådan noget

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)