Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Page Rank opdatering!

Side 11 ud af 11 (109 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side om romantik og kærlighed har ikke rykket sig det mindste, så jeg har stadigt pagerank 1, men det er vel trods alt bedre end 0, hvis man endeligt skal tillægge det en smule værdi Smile

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog en herlig opdatering. Meantime.dk er steget fra 0 til 2. 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

min webshop:

Undskyld, undskyld, undskyld   Jeg kunne bare ikke lade hver, men du har altså pagerank 4 på nuværende tidpunkt...  Jeg ville bare drille lidt Stick out tongue Skype-Giggle

håber ikke du bliver

Sikke en syg humor du har dig. Det var ikke sjovtCrying Hvor var det sjove i det egentlig?? Nu troede jeg lige det gik så godt for min maling side. Så må jeg kæmpe videre på at få træbeskyttelse op på google.

Nu jeg husker efter, lagde den vist på 4 sidst også, så den står stille, eller også har google ikke været forbi endnu. 

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 05:10
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Pagerank siger nu ikke hvor meget man gør ud af sin SEO, jeg har set det rigtig mange gange, at sider har PR6-8 stykker uden at have tænkt på SEO på nogen måde. Det eneste der har været tænkt på, men uden at tænke over det har været links fra forskellige kilder. og disse er fået uden rigtig at tænke over det. Altså ikke noget arbejde i form af linkbuilding eller andet i den dur.

Så i min verden siger det ikke rigtig noget, også fordi sider der har lavere pagerank sagtens kan ligge langt højere på søgemaskiner end sider med højere pagerank.

Du har fuldkommen ret. deMib beskriver det glimrende eksempel COP15. PageRank siger noget om værdien af udgående links fra et site, ikke noget om graden af SEO der er spildt på et site, eller SERP Rank på sitet ift et givent søgeord. Det er sejt med høj PR, men SEO handler om at skrue på de mange, mange SERP Rank faktorer. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Yeaahaaa!

Har fået PR 5 på en dating side samt et par PR 3.Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor går folk så meget op i pageranken? Er det ik bedre at ligge godt til på Google, end at have en PR på f.eks 5?

I dont get it, men det er samme cirkus hvergang, at der er en opdatering ;D

Vi ligger stadig på PR3, men har aldrig ligget bedre på f.eks Google.de og Google.com end nu, og det kan heldigvis mærkes... Så vi sælger masser af solbriller her i varmen, men får knap så mange links ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Hvorfor går folk så meget op i pageranken? Er det ik bedre at ligge godt til på Google, end at have en PR på f.eks 5?

I dont get it, men det er samme cirkus hvergang, at der er en opdatering ;D

Vi ligger stadig på PR3, men har aldrig ligget bedre på f.eks Google.de og Google.com end nu, og det kan heldigvis mærkes... Så vi sælger masser af solbriller her i varmen, men får knap så mange links ;D

 

det giver bare mere selvtillid og iværksættere liv med højere ranks ser lidt bedre ud ad til for sit image især når kigger på selv sig i spejlet og siger yes hvor er jeg bare god og siger det er bare harmer vildt , hvor er man bare glad

vigtigste er selvfølgelige man har den bedste hjemmeside og den ligger nummer 1 med sine ord , jeg synes selv min stripper side det går okay ,jeg  arbejder dog hårdt for det , hvor er det dejligt at sin passion lykkes , hvor er livet bare dejligt

pagerank giver et lille finger peg at det går den rigtige vej og ikke det store finger peg men sådan set kan jeg se det går den rigtige vej mod mit mål og det er denne her vej op ad og lige rundt om svinget lidt op ad igen på min vej mod mit ny mål ,der er mit passion mål

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

pagerank giver et lille finger peg at det går den rigtige vej og ikke det store finger peg men sådan set kan jeg se det går den rigtige vej mod mit mål og det er denne her vej op ad og lige rundt om svinget lidt op ad igen på min vej mod mit ny mål ,der er mit passion mål

 
Din placering på Google er vel beviset på, at det går den rigtige vej... Pagerank er vel det, som man kan kalde et levn fra fortiden, som stadig findes ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 11 ud af 11 (109 indlæg)