Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ps. en hjemmeside der gør dig glad og sund ønsker feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg har startet som selvstændig Kostveljeder og fået lavet en superfin hjemmeside.

www.helseglad.dk

Jeg tilbyder kostvejledninger til de forskellige ubalancer kroppen kan have. Mine klienter er mennesker der ønsker at gøre noget ved sin sundhed og livsstil.

Spørgsmål 1- Er hjemmesiden indbydende og aktiv nok?

Spørgsmål 2- Gode råd til at skaffe klienter i nærmiljøet?

Venlig hilsen Jorunn

Ps. TAK Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jorunn!

Jeg vil fokusere på Spørgsmål 1, for det er det, jeg ved noget om :)

Førstehåndsindtrykket er super! Farverne er positive, naturlige og "helseagtige". Generelt ser det også ud til at sitet indeholder de fleste af de informationer, det bør.

Forslag til forbedringer:

1. Du bør gøre det latterligt nemt for brugeren at bestille tid! Et lille link under priser og en kontaktformular er ikke nok. Du ville heller ikke klikke Kontakt Os på en webshop for at købe et produkt. Der skal nogle Call to Action-knapper på. Dvs. nogle knapper som tydeligt springer i øjnene og som opfordre brugen til at købe nu. Smid fx en orange knap på med teksten "Bestil tid nu" (du kan sikkert finde på en bedre tekst).

Den knap ville jeg sætte ind på alle undersider fx over dine kostråd. Du ved ikke hvilken af dine undersider, der overbeviser brugeren, så den kan ligeså godt være på dem alle.

2. Lav en kontaktformular kun til bestilling. Denne side skal have et link i hovedmenuen og det er den man kommer til når man klikker på knappen for at bestille tid. Den skal ikke hedde "Kontakt". Så bliver folk usikre på om det overhovedet er her de kan bestille. Kald den Bestil konsultation eller sådan noget.

3. Giv dine brugere nogle flere kontaktmuligheder. Du beder dine kunder om telefonnr. hvis de skal kontakte dig, men du skriver ikke dit eget? En adresse ville også være passende.

4. Billedet på forsiden mangler farver og virker lidt dystert. Hvorfor springer du ikke rundt på en mark og griner?

5. Din blog er meget uoverskuelig når den er stillet op som den er i en iframe ("vindue" på siden). Desuden er bloggen en fantastisk mulighed for at give Google noget indhold at hive fat i. Det kan den ikke når det er stille op i en iframe sådan der. Her må en SEO-mand gerne rette mig, hvis jeg tager fejl... :)

Det virker meget negativt, men sådan er det ikke ment :) Dit site er nydeligt og dejligt enkelt, men det kan altid blive bedre :)

Håber det kan bruges :)

Bonustip: Få din webmand til at lægge Google Analytics på din side. Han ved hvad det vil sige (ellers bør han lave noget andet). På den måde kan du trække en masse statistik ud om fx hvordan folk fandt dit site. Det er guld værd!

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk på, at selvom du sikkert gerne vil brande dig selv, - så er det kunderne der betaler festen. Derfor er det ikke så vigtigt hvad du er overbevist om, men vigtigere at overbevise kunderne om at de vil blive sunde og glade efter et besøg hos dig. Det skal din forside tekst afspejle. Man skal kunne "afkode" dit budskab på under tre sekunder, og samtidigt ikke være i tvivl om hvad næste skridt er. Det har Morten Vium givet nogle gode fif til.

Dernæst, hvad der virker af reklame ét sted, virker nødvendigsvis ikke andre steder. Så det er en god idé at lave nogle forskellige Flyers og notere på et kort hvor de er omdelt. Hvis der er flest der sverer tilbage på de "røde flyers" og ingen på de "gule flyers" - så ryger de gule ud til fordel for de røde. Du skal fortsat beholde  "de grønne og de blå flyers" i næste runde omdeling, og så udskille endnu en flyer efter hvor mange der ringer osv.

Det er nemt, det er billigt og man kan selv gøre det, eller få ungerne og deres kammerater til at tjene lidt lommepenge. Har du ingen børn, så kidnap nogen :)

Det er vigtigt at få nogle erfaringer inden man bruger for mange penge på reklamer, men man skal selvfølgelg gøre sig umage. Men hvis du laver en flot forside, så kan du kopiere den på flyeren sammen med et godt tilbud.

Du er ung, du er smuk og helt sikkert også dejlig, - så nu er det bare at komme derudaf. Det skal nok lykkes.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget du kan forbedre på siden din hejmmeside

husk udnyt der laves op til 67 tegn som google viser det giver lidt flere kliks til dig

Husk vis ønsker at blive fundet på google skal der links til din hjemmeside , der ingen ifølge yahoo site seach

kan udmærke lave en rss eller feed på på din blog derved kan du sætte denne rss eller i feed også i rss eller kataloger , desuden kan folk abonner på dine nyheder på din hjemmeside

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jorunn:

Spørgsmål 1- Er hjemmesiden indbydende og aktiv nok?

Spørgsmål 2- Gode råd til at skaffe klienter i nærmiljøet?

Hej Jorunn

Du har skam fået en fin lille hjemmeside!

Men men men, tror ikke den vil gøre meget for dig, du mangler nogle af de helt nødvendige håndtag på siden. Fx hvad er dit nærområde? du har ingen adresse/telefon på siden. Du mangler også noget "call to action" på siden, hvad vil du gerne have brugerne skal gøre? 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)