Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikke meta titler og beskrivelser på 300 ensartede produkter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sidder med en webshop som jeg forsøger at give et lille skub opad på google, men jeg har enormt svært ved at forfatte unikke titler og metabeskrivelser til alle produkterne.

Produkterne er i bund og grund ens, med små variationer til forskel.

Hvordan bærer jeg mig ad?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kreativitet :)

Hvilken shop/produkter er der tale om?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke så meget for at gå i detaljer omkring projektet før jeg er lidt længere i forløbet.

Men lad os bare sige at shoppen for eksempel forhandler "håndlavede vinglas" og variationen kunne så være en rød stribe ned langs den ene side, en kant af gulddouble på toppen af glasset eller blå prikker på stilken.

Desuden er der flere forskellige slags røde striber i forskellige bredder, flere forskellige kanter af guld i forskellige bredder med forskellig placering, og flere forskellige blå prikker i forskellig størrelse og placering.

Glassene er i forskellig størrelse og form.

Der er så omkring 300 forskellige kombinationer, alle med hver deres unikke udtryk.

Eksemplet er selvfølgelig tænkt, men udfordringen er den samme (som jeg ser det).

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis det er fordi at du synes det er svært at skrive forskellige ting, så fokusere på at få nævnt forskellene. Samt at ændre dit ordvalg.

Og så gælder det om at få visse ting proppet ind. Blandt andet så skal du tænke på at metabeskrivelsen er den som du risikere er afgørende for om kunden vælger et klikke ind på din side.

Et eksempel på et vinglas kunne f.eks. være:

Titel: Vinglas - Lækkert vinglas med bred rød stribe, køb det her 99,-

Du får dit keyword først i titlen. Du får også en beskrivelse af produktet, og henvist til køb.

Beskrivelse: Vinglas med en fræk detalje, i form af en bred rød stribe ned af stilken. MODELNAVN fra PRODUCENT er et fantastisk glas til prisen, køb det her fra 99,-

Du får beskrevet at glasset har en god detalje, og at det er et godt glas. Derudover får du nævnt producenten og modelnavnet. Og så får du henvist kunden til køb.

Den næste kunne så hedde:

Titel: Vinglas – Specielt vinglas med røde detaljer, køb det her 120,-

Beskrivelse: Vinglasset MODELNAVN fra PRODUCENT, er et rigtig kvalitetsglas. Denne model har en tynd rød stribe ned af stilken. Køb dette lækre glas, for kun 120,-

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak for indlæg, jeg kan se at der nok kun er den lange vej.Jeg er også selv kommet så langt og har lavet omkring 10 forskellige titler på "vinglas med rød stribe", men herfra løber min fantasi op.

Jeg arbejder lidt med det og ser hvordan det bliver.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt så find nogle synonymer for nogle af de ord du bruger ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)