Altså hvis det er fordi at du synes det er svært at skrive forskellige ting, så fokusere på at få nævnt forskellene. Samt at ændre dit ordvalg.
Og så gælder det om at få visse ting proppet ind. Blandt andet så skal du tænke på at metabeskrivelsen er den som du risikere er afgørende for om kunden vælger et klikke ind på din side.
Et eksempel på et vinglas kunne f.eks. være:
Titel: Vinglas - Lækkert vinglas med bred rød stribe, køb det her 99,-
Du får dit keyword først i titlen. Du får også en beskrivelse af produktet, og henvist til køb.
Beskrivelse: Vinglas med en fræk detalje, i form af en bred rød stribe ned af stilken. MODELNAVN fra PRODUCENT er et fantastisk glas til prisen, køb det her fra 99,-
Du får beskrevet at glasset har en god detalje, og at det er et godt glas. Derudover får du nævnt producenten og modelnavnet. Og så får du henvist kunden til køb.
Den næste kunne så hedde:
Titel: Vinglas – Specielt vinglas med røde detaljer, køb det her 120,-
Beskrivelse: Vinglasset MODELNAVN fra PRODUCENT, er et rigtig kvalitetsglas. Denne model har en tynd rød stribe ned af stilken. Køb dette lækre glas, for kun 120,-