Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredrag om SEO (Search Engine Optimization / Søgemaskineoptimering)

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Grosen Friis:

@hoeks

Jo højere en tilhørers niveau er, desto mindre nyt kan man jo typisk lære ham/hende :)

 

Den er jeg helt med på. Men det var perfekt - for jeg fik blot en erkendelse af, at det jeg gør er korrekt og mine to venner, der var med, lærte en helvedes masse. Helt perfekt!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Cre8ive:

Tak for en hyggelig dag og et godt foredrag.

Trods det klæbrige vejr, mødte der talstærkt op.

De 3 timer røg godt nok hurtigt.

Skulle jeg komme med en lille fodnote, så havde det været en ekstra bonus, hvis der var arrangeret lidt ekstra incitament for networking delen. Fx navneskilte.  Nu ved jeg godt at det her var en ekstrem stor goodwill fra Popweb og freestyleX og gik til et godt formål, men jeg sad i bilen på vejen hjem og fik afvide at en af mine egne kunder her fra Amino faktisk var med til samme foredrag uden jeg opdagede det. Det er jo altid lidt ærgerligt, når man nu har muligheden for at sige hej i virkeligheden.

Nå men Michael  (Maler-Maling), hvis du læser det her, så blev du ikke ignoreret, du blev bare ikke genkendt :)  

Stor tak til Grosen for et kompetent og velholdt foredrag. Der kom bestemt et par Aha-oplevelser og et par nye teknikker der skal implementeres over de næste par måneder.

Tak til John Kjøller fra Popweb og tak til Brian Nylander fra FreestyleX også for den hyggelige sludder efter foredraget.

 

 

 

Hej Steffen.

Tak :-) Dejligt at høre man ikke bliver overset. Hi hi.

Jeg skal prøve om jeg kan finde et nyere billede af mig selv! Vil du gøre det samme så? Ha Ha.

Jeg sad også og kiggede rundt, og tænkte tit; Har jeg ikke set ham dér, eller ham dér...?

Jeg syntes også det var et godt kursus. Nogle gange var det om ting jeg godt vidste, mens andre gange, var det total HTML nørderi for programmører, og vi sad og kiggede på hinanden med smil på, for vi var helt hægtet af!

Men jeg fik nogle ting med hjem, som skal ændres og prøves af, helt sikkert!

Eneste minus jeg kan se var, at vi ikke fik de sandwich i pausen, istedet for til sidst.

Og kvitteringen på de 250kr. var en "Dags dato" hvilket skattefar og min revisor, nok vil ryste på hovedet af. Der er hverken firmanavn eller CVR nummer på den. Nå håber den går ;-D

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

 

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:
Den er jeg helt med på. Men det var perfekt - for jeg fik blot en erkendelse af, at det jeg gør er korrekt og mine to venner, der var med, lærte en helvedes masse. Helt perfekt!

@hoeks

Det lyder sørme godt :)

/Grosen

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)