Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkle videoer til web-sites - Kender du nogen ... ? - Fremstilling og redigering af enkle videos til web-sites

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej på Amino :-)

- jeg er i kontakt med selvstændige hvor jeg bl.a. hjælper dem omkring brug af sociale medier til at fremme deres forretning

- og, en del af dette er jo også anvendelsen af video, på flere måder

 
 - imidlertid, så har jeg kun set meget få i dk som kan hjælpe med noget der matcher både mht. indhold, kvalitet og pris
- noget af det jeg er på udkig efter er fex som flg. : 

se : http://www.filmsforbusiness.com/products/productservice

eller :

se : ">

- har du nogle der laver noget af den art i dit netværk, eller ser værdien i at begynde at lave noget af denne art ?

- i givet fald, så vil jeg gerne hook´e op med dem :-) - og, i særdeleshed hvis det er i Østjylland 
 hilsner

Dann Sommer *The Network M@ximizer*
Business Coach & Mentaltræner - www.dann-sommer.dk

 

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dann

Jeg tror at du kun ser meget få der tilbyder noget lignende i Dnamark er fordi det pkt 1 ikke kan lade sig gøre til de 600 -700 kr. filmene koster på den amerikanske side, heller ikke som skabelon.

En skabelon fil skal ligge på omkring 3000 - 4000kr før det kan lade sig gøre at lave et fornuftigt produkt som ikke ligner hinanden alle sammen.

Hjemmevideoen med biopejsen er lidt samme historie, den er nettop en hjemmevideo, den fortæller sit budskab, men den gør det ikke så lækkert som den type produkt fortjener. Men igen har der sikkert ikke været sat en post af i budgettet til at lave en film.

Jeg arbejder selv med produktion af sådanne film, men det er altid det samme problem med de "mindre" kunder - de vil gerne have den fede film, men de vil ikke bruge de penge det koster at få den lavet.

Jeg kunne sagtens se fordelen i et samarbejde, men det kommer helt an på hvad det er for et produkt du ønsker at samarbejde omkring.

Du kan se et udsnit af mine produktioner her:

 

Og et par udvalgte cases kan ses her: http://ballistic.dk/cases.html

Lad mig høre lidt mere om hvad det egentlig er for en type produktioner du tænker på.

//Meik

 

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe sådan nogle videotemplates til få dollars på videohive.net :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Meik 

- tak for seriøs respons :-) - jeg noterer ihvertifal din hj.side - fordi, jeg kan se at du laver flotte ting til video - evt. at hook´e op på linkedin ?

- vedr. de konkrete opgaver - så har jeg det ikke mere specifikt pt. - men, som nævnt, at jeg er/kommer i kontakt med mindre selvstændige, hvor det vil være oplagt for nogle af dem, også at bruge video på deres web-sites - også selvom det ´kun´ er som biopejs-vidoen

- men også, som du skriver, at prisen for dem er en vigtig parameter - og, derefter min tanke på at kunne tilbyde nogle meget enkle ´pakke-løsninger´

hilsner

dann s.

 

 

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jakob

- tak for tip og info - den er hermed noteret :-)

hilsner

dann s.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)