Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I en foredragsholder med skæve tilgange?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står for at skulle arrangere firmaets medarbejderdag og vil i den anledning booke en foredragsholder. Derfor vil jeg høre jer, om I kan anbefale en spændende/udfordrende foredragsholder? Vi har ikke lagt os fast på et specielt emne for dagen, det skal blot være et foredrag, som måske kan sætte lidt gang i nogle diskussioner.

Ser frem til at høre jeres idéer og foreslag.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo lidt an på, hvor mange i er, hvilken type virksomhed i er - og ikke mindst jeres budget.

Men sådan rent fra hoften vil jeg til enhver tid anbefale Torben Wiese.

Han taler primært om at ændre vaner - men han gør det på en morsom og meget lettilgængelig måde - og vaneændringer er både noget man kan bruge prossionelt og privat.

Du kan læse mere om hans foredrag her:

http://www.habitmanager.com/produkter-og-ydelser/foredrag/

Vi har selv lige haft Chris MacDonald ude - og han var lårklaskende morsom i halvanden time - så han kan også klart anbefales, men det giver måske mere mening, hvis man kører et helse-tema. Han kan dog anbefales selvom det ikke skulle være tilfældet.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Vi supporterer mange medarbejderdage - og tilbyder også gerne foredragsholdere til jeres event. Hvis du har lyst, er du velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside:

http://www.eventsupport.dk/foredrag.htm

Alternativt må du også meget gerne sende mig et par stikord om temaet for jeres dag. Så finder vi helt sikkert en foredragsholder, der matcher jer perfekt...

Stor hilsen

Peter Dalsgaard

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i vil have fokus på sundhed og ikke mindst motion: http://bestcoaching.dk/motion_virksomheder.html

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Villemoes kunne være et godt bud.

/Brian

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg vil gerne anbefale mig selvBig Smile

Mange vil nok betragte mig som en af de mest skæve foredragsholdere i Danmark...

Jeg er tidligere prof. bobslædekører, jeg har verdens eneste virksomhed der træner fodboldspillere i at kaste et længere indkast og har sat en officiel Guinness rekord i verdens længste indkast (bl.a. ved hjælp af lakridskonfekt som smøremiddel!!!).

Jeg holder flest foredrag om emnerne arbejdsglæde, motivation og samarbejde. Jeg kan give Jer et underholdende foredrag der udfordrer medarbejderne, så der er basis for udviklende diskussioner i fremtiden.

I forhold til prisen, så er jeg noget billigere end de dyresteBig Smile

Tjeck mine referencer og beskrivelser på min hjemmeside på linket nedenunder.

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ChristinaB,

Du er naturligvis også velkommen til at kigge forbi min hjemmeside. Den skulle gerne fortælle mine budskaber af sig selv :-)

Men der er da bestemt også nævnt nogle gode nogle her i tråden, som jeg både har hørt og kan anbefale. Men hvis du søger noget helt andet, så har jeg efterhånden oplevet på den anden side af 100 forskellige foredragsholdere i DK, og hvis du smider et par ord til mig, skal jeg gerne sige, hvis der er nogle konkrete navne jeg kan anbefale.

Held og lykke,

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tusind tak for jeres tilbagemeldinger, skønt med et forum, hvor man når så bredt ud. Jeg kigger nærmere på jeres gode forslag og vender tilbage asap.

ChristinaB

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Du kan prøve Mogens Nørgaard. Han har ihvertfald skæve tilgange...

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Mar Møller selvfølgelig! :D

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)