Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med ledelseskurser?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvilke kursus udbydere der er værd at kigge på når kurset skal omhandle ledelse på begynderniveau. Markedet er oversvømmet med udbydere og der er lidt svært at gennemskue.

Og er der nogen der har erfaring med et specifikt kursus i ledelse de kan anbefale omhandlende gennemslagskraft.

Kurset er til en der sidder som Indkøbs og logistik koordinator i en stor dansk modevirksomhed.

 

Håber i kan være behjælplige.

 

God aften 

 

Daniel

 

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ville gerne anbefale grundlæggende lederuddannelse på Niels Brock / Cph West( hvor jeg selv har læst) , her får du  grundlæggende værktøjkasse med mulighed til og opbygge selv der efter .Til indkøb/logistik ville merkenom retning kan være til gavn . Jeg selv er i gang med Transport , hvor fælles til begge ( indkøb og transport) er SCM/Logistik . Niels Brock har erfaren og praktisk orienteret lærere . 

http://www.brock.dk/uddannelse-paa-niels-brock/kurser-og-efteruddannelse/ledelse/ledelse/amu-kurser/uddannelser/grundlaeggende-lederuddannelse.html

Hvis du bliver bidt af det kan du fortsætte på feks 

http://www.brock.dk/uddannelse-paa-niels-brock/videregaaende-uddannelser/akademi-og-merkonomuddannelse/ledelse.html

Håber det her hjælper .

 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg har svært ved lige at se hvordan man skal kunne læse sig til mere gennemslagskraft. Der skal både et ønske fra personen selv og masser af støtte til at ændre en adfærd.

Hvis kurset er til én person, som har behov for personlig udvikling... var en coach så ikke vejen frem i stedet? En person der kan observere og melde tilbage på en konkret adfærd i arbejdsrelationen.

Afhængigt af alder var uddannelsen til sergent i kamptropperne måske noget? :)

S

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

businessonly:

Hej 

Jeg ville gerne anbefale grundlæggende lederuddannelse på Niels Brock / Cph West( hvor jeg selv har læst) , her får du  grundlæggende værktøjkasse med mulighed til og opbygge selv der efter .Til indkøb/logistik ville merkenom retning kan være til gavn . Jeg selv er i gang med Transport , hvor fælles til begge ( indkøb og transport) er SCM/Logistik . Niels Brock har erfaren og praktisk orienteret lærere . 

http://www.brock.dk/uddannelse-paa-niels-brock/kurser-og-efteruddannelse/ledelse/ledelse/amu-kurser/uddannelser/grundlaeggende-lederuddannelse.html

Hvis du bliver bidt af det kan du fortsætte på feks 

http://www.brock.dk/uddannelse-paa-niels-brock/videregaaende-uddannelser/akademi-og-merkonomuddannelse/ledelse.html

Håber det her hjælper .

 

 

Hej B.O.

Tak for links, det kunne sagtens bruges og vil være med i overvejelserne og så er det jo faktisk næsten gratis for virksomheden :)  og super man kan bygge videre.

 

Daniel

 

 

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Det er jeg enig i at det er noget der grundlæggende ligger i generne, men det kunne jo være man kunne få nogle værktøjer så man kunne arbejde med.

Ideen med  en coach lyder da fornuftigt, men har svært ved at se det i praksis i den givne situation.

 

Tak for dit indlæg

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Sjøgren:

Afhængigt af alder var uddannelsen til sergent i kamptropperne måske noget? :)

Man kan så tage den lidt mere afslappede men alligevel militære uddannelse inden for hjemmeværnet.

Der lærer man at håndtere en masse folk, med forskellig baggrund. Samt at man får en ærlig feedback på, om man er egnet til at være befalings mand(leder)

/Kenneth

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

 

Jeg vil anbefalde dig, at kikke på www.feggari.dk og evt. ringe til Jens Christian Larsen tlf. 2947 2321 der, han er utrolig dygtig og ligger i en god og fornuftig prisklasse.

Han har en masiv erfaring i ledelse og undervisning heri samt arbejder også som coach.

 

Med venlig hilsen

Helle Pia Danielsen

Businesstime

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om, at et kursus i assertionstræning / assertiv kommunikation vil være oplagt.

Dbh

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Hvad med at  tage en merkonom i ledelse, jeg har selv lige været i gemmen et forløb det tager ca 2 år Det er godt nok ikke et kursus men nærmere en uddannelse. Prisen er vist omkring 5000 pr semester.

http://www.merkonom-au.dk/merkantile-akademiprofiler/ledelse

 

Mvh

Rene Gulager

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle sammen.

 

Nu er det i forbindelse med et arbejde vedkommende skal have kurset, så er decideret uddannelse på 2-3 år er der nok ikke plads til, men bestemt rigtige gode bud.

 

Det der med Militæret ved jeg ikke hvor det lige kom fra, men jeg ved med 100% sikkerhed at det ikke lige er sagen :o)

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)