Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler til foredrag søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino 

Jeg planlægger i øjeblikket en del foredrag og efterfølgende seminar, rundt om i landet og håber, at du kan hjælpe mig med at finde egnede steder.

 Foredraget er for overvægtige og jeg vil som coach give deltagerne en underholdene aften med masser af værdifuld viden og værktøjer. Seminaret er 2 dage (weekend) og emnet er det samme men vi går meget mere i dybden. Deltageren for fx lavet personlig plan for sine mål.


   Målet for begge arrangementer er at give deltageren mere livskvalitet. Dermed sagt, at målet ikke nødvendigvis skal være at tabe sig!
Foredraget holdes først og ca. 2-3 uger efter afholdes seminaret. Det er mit ønske, at seminar deltageren udelukkende (næsten) kommer fra foredraget.  


Til foredraget skal jeg bruge følgende:


-          Lokaler med plads til min. 100 pers.

 

-          Lyd, projekter m.m.

-          Ingen forplejning


-          Pris ca. 3-5000 ex moms (faktureres efter arrangementet)


-          Foredraget er fra 19-21. Skal bruge lokalerne fra 1830 – 2130


Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej KEnneth

 

Jeg ved at Comwell er en hotel & konferencekæde der er repræsenteret i hele landet. Der vil du i hvert fald have styr på detaljerne. Men dine priser er nok ikke realistiske. Jeg vil blive overrasket hvis du finder et sted der har kapacitet til 100 personer for kr. 5000. Normalt så udregnes priser på baggrund af antallet af deltagere og ikke lokalestørrelse. I dit tilfælde giver det en pris på kr. 50,- pr deltager.

 

Men prøv. Indfaldsvinklen kunne være at der måske også kan være noget god pr i og med det er et højaktuelt emne du beskæftiger dig med.

 

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Og tusind tak for hjælpen! Har fået mange pmér der har givet succes.

 

Hvilket faktisk vil sige, at jeg nu kun mangler følgende:

 

Aalborg (foredrag)
Odense (foredrag)

Ang. de 5000 kr. har du ret. MEN søger man længe nok og kikker andre steder end fx hotellerne, ja så er det muligt. Det er ihvertfald lykkes for mig

Tusind tak. Håber nogen kan hjælpe med de sidste 2 steder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
I Aalborg kan du kontakte Nordjyllands Kunstmuseum - De har store lokaler.

Jane Mørch www.sun-print.dk

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneht,bruger selv et kanon lokale i centrum af odense som hedder rosenbækhuset det ejes af Odense kommune og koster for en halv dag 800 kr.det er sprit nyt med stole og borde til 100 personer der er service til 110 pers.et komplet køkken,mindre lokale på 1st,sal. Lyst og venligt.Tror du kan finde et billed af det,vist du går ind under www.fyens.dk og derfra ind i deres arkiv hvor du skriver scoop loppemarked og herefter skulle du et billed op.

         Du skal henvende dig til straksbutikken og ligge et dept.på 600 kr.vil du vide mer så mail.

        Ser frem til invitation ;)

mvh.

Per

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa og tak for hintet!

 

Desværre er det en af de "lokale" huse der kun må udlejes til lokalområdet....og slet ikke folk udefra der tager penge for at folk kommer ind.

 

 

Tilmeldt 17. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Da denne tråd sikkert ikke er aktuel mere vil jeg gerne foreslå fremtidige besøgende at bruge Ateo, når i skal finde møde- eller foredrags lokaler. I kan gå ind på siden og danne jeg et overblik over mulighederne rundt og omkring i Danmark og få nogle tilbud. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ShahbazM:
Da denne tråd sikkert ikke er aktuel mere

Når nu du ER obs på at det er gamle tråde du poster i, så lad dog vær´

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)