Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress Tema

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg sidder og er igang med at lave en ny hjemme side i wordpress, hvortil jeg har lavet en tema i artisteer.

Jeg har oploadet themaet til wordpres, men når jeg forsøger at aktivere det får jeg følgende fejl:

Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /usr/home/web/web466231/jagtmeduffe.dk/wp-content/themes/jagtmeduffe_theme/core/parser.php in /usr/home/web/web466231/jagtmeduffe.dk/wp-content/themes/jagtmeduffe_theme/functions.php on line 25

Warning: require_once(/usr/home/web/web466231/jagtmeduffe.dk/wp-content/themes/jagtmeduffe_theme/core/parser.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/web/web466231/jagtmeduffe.dk/wp-content/themes/jagtmeduffe_theme/functions.php on line 25

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/usr/home/web/web466231/jagtmeduffe.dk/wp-content/themes/jagtmeduffe_theme/core/parser.php' (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /usr/home/web/web466231/jagtmeduffe.dk/wp-content/themes/jagtmeduffe_theme/functions.php on line 25

Jeg er ikke den store tekniske ørn, så jeg håber der er en eller anden der kan fortælle mig hvad denne fejl betyder?

Rigtig god lørdag til jer alle :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Der er ihvertfald et eller andet på linie 25 i functions.php som ikke virker som det skal. Det kan du editere inde i appearance - editor - functions.php, eller åbne selve filen i en text editor.

Mere kan jeg desværre ikke give en håndsrækning til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Thomas :)

Hvis i får filen, er der så nogen der kan se i koden hvad fejlen er? Jeg kan ikke selv arbejde i koder desværre.

Mvh Thomas

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at det drejer sig om samme fejl lige meget hvilket tema jeg prøver at uploade!

Jeg benytter web10's 1-click funktion til at installere wordpress, og uploader efterfølgende filer som f.eks. temaer via den online filmanager igennem web10. Jeg ved ikke om dette kan have noget at sige?

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har web10 ikke en support som du kan benytte? Det lyder som om at fejlen er hos dem, hvis du ikke kan få nogen temaer til at virke uden fejl.

Jeg faldte over dette ældre blogindlæg, dog ved jeg ikke om det er relevant mere. Man skulle tro at når web10 tilbyder one-click at fx Wordpress virker 100%. 

 iPhone 6

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået det til at virke ved at bruge mit eget FTP program, så problemet skulle være løst nu, men jo man skulle tro at fejlen ligger hos Web10.

Tag for tilbagemeldingerne :)

God Weekend til alle!

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)