Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP Facebook muligheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

 

Jeg har et spørgsmål angående et problem. måske mere en smagssag.

 

Mit problem er, min hjemmeside kommer til at integrere temmelig meget med facebook, så jeg vil gerne have de 200 folk der skal være medlems facebook profil i en gruppe eller noget i den stil, hvad er den nemmeste måde?

Har tænkt på følgende,

*lav en profil på facebook med hjemmesiden navn og "add" dem til venner.

*lave en gruppe for dem, men så skal jeg jo selv være venner med dem inden jeg kan invitere, og ved ikke helt hvad jeg synes om den ide.

Det er vigtigt for mig at have deres facebook af flere grunde, så står lidt med et problem.

Håber der er en der har et forslag, eller et bud på hvad der ville være nemmest.

Hilsen

Seiven

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Seiven hva med en fan page, så kan du jo også sætte en like knap på din hjemmeside.

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Hej Seiven hva med en fan page, så kan du jo også sætte en like knap på din hjemmeside.

 

Ja men problemet med det, er at der så kommer medlemmer ind der ikke skal være det, det er jo ikke en fanpage, men en page til de 200 personer.

Er det ulovligt at lave en firma "person"? på facebook

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan oprette en gruppe (IKKE en fanpage). En gruppe er lukket, og kun dem du invitere vil have mulighed for at være med i gruppen.

Kan det bruges? :)

 

Mvh 

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne hjælpe, men det er helt sort det du skriver.

Vis noget på nettet ander gør - som du også vil gøre... så er det nemt at hjælpe.

 

At bede sine brugere om at oprette særlige profiler, fordi de skal kunne noget på dit website lyder helt tosset i mine ører... (og imod facebooks retningslinjer)

 

Professionel håndtering af Facebook - med ekspert Thomas Bigum

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Begge 2, når jeg læser det igennem igen kan jeg godt se at jeg vrøvler.

Det jeg prøver at sige er, Jeg skal have samlet 200 personer, som i forvejen har en facebook profil. Vil helst ikke have min forretning går ud over min private profil, at få 200 venner ekstra, er ikke noget jeg har brug for, og helst vil undgå.

Jeg tænkte så at oprette en falsk profil(med mit firma navn) og invitere dem alle sammen som venner til den. SÅ den profil får 200 venner, men da jeg ikke ved om det er lovligt.

Så jeg havde tænkt lidt på at lave en gruppe, og invitere de 200 personer til den, men kan jeg gøre det uden at være venner med dem?

Hilsen

Seiven

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)