Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du gerne vide om at lave din egen hjemmeside? - Webdesigner.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du og skal i gang med at lave din første hjemmeside, hvad vil du så gerne vide?

Jeg er i øjeblikket i gang med at opbygge webdesigner.dk (35 artikler online indtil videre) til alle nybegyndere således at i kan komme bedst muligt fra start. Målet er at begyndere skal kunne lave deres helt egen hjemmeside og dem der allerede har en hjemmeside skal kunne gøre den endnu bedre ved at læse på webdesigner.dk Smile

Jeg mener det er der vigtigt at have brugerne med fra start. Da det der er dig jeg skriver til spørger jeg derfor også dig:

Hvad vil du gerne vide om at lave din egen hjemmeside?

P.S.

Har du lige været i gennem processen med at lave din egen hjemmeside er du selvfølgelig også mere end velkommen til at skrive omkring hvad du havde svært ved og hvad du synes der manglede af information Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

mere om de teksnisk ting

hvordan laver jeg en kontaktformular

hvordan laver jeg et gallarie på min siden

hvordan deler jeg menu links op i wordpresss

alle mulig små problemer man kan få med sin egen  wordpress side synes jeg der mangler svar om på din hjemmesiden , ellers en god begyndelse godt lavet

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver selv HTML/CSS sider og synes var rodet i starten.

Fulgte HTML.DK's anvisninger og synes ikke de lærte en tilstrækkeligt.

Der skal skrives om hvordan man from scratch opbygger det rigtigt med auto margin, korrekt teknik til placeringer, og hvordan du optimerer til alle browsere.

Jeg vil gerne bidrage med artikler hvis det ville være interessant.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Du har ret, der skal helt klart være en slags WordPress FAQ sektion hvor man kan få svar på typiske spørgsmål omkring WordPress. Henvisninger til gode plugins der kan løse ens problemer eller til små guide der forklarer hvordan man retter det direkte i ens kode.

I øjeblikket mangler der stadig en del info på webdesigner.dk, men tænkte det var en god ide at få brugerne med fra start.

Gode ideer du kom med, tak! Smile

 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har overvejet at lave en guide til hvordan man opbygger sin egen hjemmeside bedst muligt fra a-z med HTML og CSS. Dette er dog et ganske omfattende projekt at få det hele struktureret og skrevet på den bedst mulige måde.

I første omgang bliver det derfor til en begynder guide til HTML, CSS og måske lidt PHP med henblik på at kunne tilpasse sin WordPress side bedst muligt.

En komplet guide er dog helt klart en mulighed og dit tilbud om at bidrage med artikler er stort af dig, jeg vender tilbage til dig såfremt jeg udvidder mit fokus Yes

I øvrigt skulle du til at tage et hurtigt kig på PHP hvis du ikke allerede har gjort det det. PHP's include() stament vil kunne gøre din hjemmeside opbygning langt mere fleksibel.

Mange tak for dit svar Smile

Hvilket fokus er vigtigst for jer hvis i skulle lave jeres egen hjemmeside?

Lære at markedsføre, lære at skrive til nettet, lære at få det rette mindset (motivation), det rent tekniske eller noget helt andet?

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)