Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter GUI front-end til MySQL

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle her som kender en god GUI front-end til MySQL databaser ?

Jeg leder efter noget i stil med MS Access - og som evt. kan lave web baseret brugerinterface til en database.  F.eks. skal jeg kunne lave et simpelt kundekartotek med data på MySQL og hvor brugeren får adgang til et simpelt web interface hvor de kan oprette, ændre og søge etc. i databasen.

/ Leif

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke om der er noget der helt dækker dine behov, men TOAD for MySQL er alt andet lige et brugbart og gratis produkt til at administrere MySQL. :)

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MySQL er bare en database den har som sådan ikke nogen frontend. phpMyAdmin kan dog bruges hvis du bare skal se dine tabeller og hvis se hvad der sker i databasen og måske lave små ændringer. I modsætning til Access så er det jo kun lavet til at lade programmer bruge dataen så der er ikke nogen officiel frontend.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bruger du ikke bare Access eller Filemaker?

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Navicat er altid at foretrække...

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. tag et kig på: http://www.heidisql.com/

 

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

DrJensenDK:

Nogle her som kender en god GUI front-end til MySQL databaser ?

Jeg leder efter noget i stil med MS Access - og som evt. kan lave web baseret brugerinterface til en database.  F.eks. skal jeg kunne lave et simpelt kundekartotek med data på MySQL og hvor brugeren får adgang til et simpelt web interface hvor de kan oprette, ændre og søge etc. i databasen.

/ Leif

Hvis der er mange forskellige brugere, laver man som regel sit eget interface i form af en hjemmeside med predefinerede muligheder, således at hver enkelt bruger ikke har adgang til andres data.

Det er sådan alle dynamiske hjemmesider kører.

Hvis du skal bruge hjælp til at opsætte sådan et system hjælper jeg dig gerne med at få lavet det helt rigtige skræddersyede system.

 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

DrJensenDK:

Nogle her som kender en god GUI front-end til MySQL databaser ?

Jeg leder efter noget i stil med MS Access - og som evt. kan lave web baseret brugerinterface til en database.  F.eks. skal jeg kunne lave et simpelt kundekartotek med data på MySQL og hvor brugeren får adgang til et simpelt web interface hvor de kan oprette, ændre og søge etc. i databasen.

/ Leif

Hvis der er mange forskellige brugere, laver man som regel sit eget interface i form af en hjemmeside med predefinerede muligheder, således at hver enkelt bruger ikke har adgang til andres data.

Det er sådan alle dynamiske hjemmesider kører.

Hvis du skal bruge hjælp til at opsætte sådan et system hjælper jeg dig gerne med at få lavet det helt rigtige skræddersyede system.

 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

dobb.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)