Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håbløst fortabt i søgen efter den korrekte webshop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude;

Jeg kigger næsten desperat efter en simplet webshop, med mulighed download, login og betaling.

Har prøvet at downloade diverse gratis webshops, men kan ikke helt håndtere diverse opsætninger og så videre.

Er der nogen i det Danske land som kan hjælpe mig, jeg er efterhånden ved at være fristet af at skrabe en sum penge sammen for at få laven en ordentlig webshop.

Det som min webshop skal indeholde er følgende:

  1. Oprettelse af bruger
  2. Betaling online (betalings gateway)
  3. Download af gratis software
  4. Evt. gerne en kontakt side.
  5. Login så man kan se sine tidligere ordre og forny sit nuværende abonnoment.

 

Jeg ved godt det lyder meget nemt, men jeg er desværre meget kræsen, for det skal være så simpel og overskueligt som muligt.

Er der nogen som har et forslag, og vil hjælpe mig med at få lavet en simpel hjemmeside, med betalingsmulighed og download.

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du prøvet Prestashop?.

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har testet på Virtuemart i Joomla og Ubercart i Drupal. Sidste er helt klart den enkleste, men har masser af udvidelsesmuligheder. Den virker rigtig godt, men kræver at du har Drupal (cms) installeret. Jeg har et testsite, som du kan prøve, hvis du sender en mail. Har installeret det med epay, som vist er den billigste betalingsgateway. Virtuemart er også rigtig godt, men klart et meget omfattende system, dett kan du også få lov at teste, hvis du sender en mail.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sender dig PM

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej "Bep"

Jeg sender dig en PM istedet...

Mvh Alex

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have noget som fungere rigtigt godt kunne det være aspdotnetstorefront som vi har oversat til dansk. Når kunden har betalt / eller oprettet sig som bruger, så modtager de en mail med download link. Kunden kan se tidligere ordre.

Hvilken gateway har du tænkt dig at anvende, paypal?
Der er ikke meget som rigtigt kan måle sig med mulighederne som denne her software tilbyder.
Tjek lige: http://www.aspdotnetstorefront.com/t-matrix.aspx

Hvis du ikke er villig til at ofre så meget, før du har fundet ud af hvordan det sælger, hvad så med at afprøve en service til at begynde med, f.eks. http://www.esellerate.net/ ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)