Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host skal jeg vælge?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Det er faktisk et rigtigt godt spørgsmål. Ved du, hvordan markedsfordelingen ser ud på det danske hostingmarked? Hvor mange kundeprofiler har I fx i jeres system i forhold til fx UnoEuro?

Jeg har kun et indtryk af hvordan den ser ud - Jeg har ikke nogle hårde fakta. Men ud fra hvad jeg ved om de andre udbydere, så vil jeg næsten tro at vi havde den største fremgang i 2010. Men der er selvfølgelig stadig langt op til de store drenge. ;-)

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg vil sige ML Hosting. Fordi jeg har haft mange andre hoster. Men ML Hosting er noget der virker

Hilsen Korn

[Affilliate link fjernet af Moderator]

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

korn:

Hej,

Jeg vil sige ML Hosting. Fordi jeg har haft mange andre hoster. Men ML Hosting er noget der virker

Hilsen Korn

[Affilliate link fjernet af Moderator]

Kære ven,

Undskyld jeg blander mig. Men en anbefaling baseret på et affiliate link er næppe særlig troværdig! 

Fortsat god aften. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jürgensen:

www.azehosting.dk

Så kan du ihvertfald ikke gå galt i byen, hvis du køber hos ham, så sig Mads Jürgensen henviste dig, så smider han nok lidt rabatter i hvis det er muligt ;)

Har aldrig oplevet problemer med hosting hos ham, og heller ikke nede tid, samt supporten han yder er rigtig god ;)

Må jeg med al respekt have lov at spørge hvor længe du har været kunde hos firmaet? Jeg har aldrig hørt om dem før du nævner dem, og det er kun godt 3 uger siden at de jf. http://www.azehosting.net/ac/announcements/2/3-dages-nedetid-hos-AzeHosting.html har oplevet intet mindre end 3 (tre!) dages nedetid på deres (eneste?) server

Jeg kender som nævnt ikke firmaet hvor hverken godt eller skidt i øvrigt (måske forklaret af at de jf. CVR.dk først er startet op for få måneder siden), men stabilitet var netop trådstarters primære krav, og det synes jeg jf. ovenstående desværre ikke helt Azehosting lader til at leve op til.

 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

igang:

Martin :

Vil sige jeg også har brugt Surftown i 7-8 måneder, og har heller ikke endnu oplevet deres servere har været nede, hvor har du læst det henne? 

Jeg har googlet og surfet lidt, og bla. har der været lidt debat her på Amino. Det kan sagtens være at det er fortid.

Tak for alle tilbagemeldinger, det er rart at Amino ikke sover :o)

Jeg kan finde mange gode grunde til at vælge en mindre udbyder som Meebox, men lige nu har jeg ikke lyst til at tage chancen med endnu en billig løsning.

Jeg tror jeg sover på det, og så ender det nok med at jeg udnytter at jeg har taget imod det gode tilbud fra Sorf-Town.

Tak for inputs :o)

Du behøver ikke vælge en billig løsning hos os. Vi har skam både billige og professeionelle løsninger. Skype-Wink

http://meebox.net/webhoteller

Og hvor længe kan vi blive ved med at gå som "mindre udbyder"? Skype-Smile

 

Hej Patrick.

Jeg har længe overvejeret et prof webhotel ved jer. Men kan det virkelig passe man ikke kan betale over 3 måneder istedet ? Det ret stort beløb for en lille iværksætter :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Patrick - Meebox:

Du behøver ikke vælge en billig løsning hos os. Vi har skam både billige og professeionelle løsninger. Skype-Wink

http://meebox.net/webhoteller

Og hvor længe kan vi blive ved med at gå som "mindre udbyder"? Skype-Smile

Hej Patrick.

Jeg har længe overvejeret et prof webhotel ved jer. Men kan det virkelig passe man ikke kan betale over 3 måneder istedet ? Det ret stort beløb for en lille iværksætter :)

Hej,

Send mig en mail, så finder vi en løsning. :-)
pt@meebox.net

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)