Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det går sq godt med salget af SEO artikler

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Skønt at folk har fået øjnene op for mit lille firma, med SEO artikler til spotpriser, nu har jeg lagt eksempler ud på hvad man kan får for 100,- http://www.opti-web.dk/SEO-artikler

Jeg ved godt, at det ikke har så meget med det oprindelige indlæg at gøre, men hvor hoster du din hjemmeside henne?

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Domaindirect.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Fireball:

Jeg bliver nødt til at, forstå det her rigtigt. Er det kun mig der kan se, at han som udbyder af tekster fremhæver sig selv på min bekostning ( i min tråd) Ved at analysere min side og fremhæve fejl. Ja så må i må have mig meget udskyldt Aminos. Jeg tror ikke i helt forstår tingene fra min side.

Det handler jo ikke om at TAGE KRITIK på nogen måde. Han har hijacket min tråd og længere er den ikke, men på en smart måde.

 

Tja, han starter jo indlægget med "...Jeg håber ikke, at du tager mig det ilde op", men vi kan jo så konstatere, at det gør du...!

Jeg tror du gør det mere skidt ved at blive ved med at rode i det.
Du starter jo sådan også en tråd med blot at reklamere for dig selv. Dit indlæg indeholder ingen spørgsmål eller råd, men kun tiltænkt som ren reklame for dig selv og dine produkter.

Jeg synes i den grad at dine indlæg emmer af mangel på selvkritik hvilket jeg absolut ikke tror er fordrende for din virksomhed. Når du jo netop forsøger at sælge SEO-artikler burde du jo  også vide, at Amino´s indlæg rangerer ganske højt i Google. Og dine indlæg i denne tråd tror jeg absolut ikke er sælgende..!

Brian

At flashe lidt raklame gør vel alle herinde. Jeg mener stadigvæk ikke at jeg roder, men nok om det.
Mht til selvkritik, så har jeg jo rettet de fleste af de punkter, og da vist også takket for hans oplysninger. Jeg holder bare på at vist han var overskuds agtigt og virkelig ville hjælpe, så havde han skrevet til mig i en mail, at det ville virke mere troværdigt hvis jeg lige fik rettet de stavefejl, der er på min side. Men sådan blev det jo ikke, og jeg må drage den konklusion, at herinde skal man ikke tro man er noget, for så bliver man pillet ned.

Så slutter mine indlæg herfra i denne tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Domaindirect.dk

Tak! Er nemlig i gang med en oversigt over alle danske udbydere af webhoteller, og dér kørte du med noget, jeg ikke var stødt på tidligere.

 

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)