Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[18+] Optimale Keywords/Description for annoncer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge & Piger,

Med henblik fra min tidligere tråd;
http://www.amino.dk/forums/t/112274.aspx

Vil jeg nu forsøge mig at spørge til råds vedrørende min hjemmeside;
http://www.annoncelight.dk

Mine nuværende keywords: "Sex annoncer, gratis sex, gratis annoncer, kontakt, annonce, annoncelight".

Men da jeg ikke selv har særligt meget erfaring med SEO optimering, vil jeg gerne høre jer til råds, for hvad jeg eventuelt kan gøre, for at få flere besøg, udelukkende baseret på mine keywords og eller min description; "Gratis kontakt annonce side. Opret eller find annoncer nemt, hurtigt og gratis! Både for mænd og kvinder i alle aldre! 18+!"

 

Jeg ønsker ikke at nogen skal flame min tråd, fordi de har noget imod, at jeg arbejder inden for denne branche.

Jeg ønsker derimod hjælp og assistance i at få flere besøgende på siden.
Det skal siges, jeg er igang med at udvikle en ny version af siden, der er dog 1-1½ måneds tid endnu, før den er klar, da den er noget mere omfattende. Dog har jeg taget i betragtning af SEO venlige URL's..

Men da jeg ikke ønsker at indbygge SEO venlige URL's på den nuværende side, på grund af for meget arbejde det vil tage, er jeg nød til at nøjes med at rette de ting, som jeg kan fikse relativt hurtigt.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Jeg tror, du skal overveje at købe en af SEO bøgerne, så du undgår at spilde din tid. For eksempel er meta keywords fuldstændigt ligegyldige i denne sammenhæng.

Din description er egentlig udmærket, som den er.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Well, problemet ligger i, at jeg ikke er særligt god til at forstå/sætte mig ind i hvordan det bedst fungerer.. Har måske derfor altid sprunget over hvor hegnet er lavest..

På den anden side, skal det siges at jeg heller ikke har pengene til at hyre en SEO konsulent til 1000 kroner i timen, for måske 1½ times arbejde, hvis ikke mindre..

 

Derfor er jeg nød til at nøjes med små lappeløsninger lige for tiden, indtil det er jeg får indtægter på min side.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Jürgensen:
Derfor er jeg nød til at nøjes med små lappeløsninger lige for tiden, indtil det er jeg får indtægter på min side.

Av - det er jo lidt af et problem, du står med så. Du mener ikke, du kan sætte dig ind i det med hjælp fra en pædagogisk bog om emnet til 1.495 kr., og du har ikke råd til en SEO konsulent. At anbefale dig at læse en masse gratis stof om emnet hjælper jo så heller ikke.

Du har nok brug for en, der kan gøre det for dig så - når du nu ikke selv er god til at sætte dig ind i det. Med lidt held kan det være, du kan finde en her på Amino, der vil hjælpe gratis eller næsten.

Men du fik da et hint om, at du ikke kan flytte noget med dine meta keywords :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sætte mig ind i det. 

Men jeg starter uddannelse på Mandag, og er igang med at udvikle den nye version af Annoncelight.
Dog skal det siges at jeg prøver at være mere obs på at holde siden pæn/ren i den nye version, samt at lave pæne URLs osv som de forskellige robotter har nemmere ved at tolke og give mig resultater på.

Så det er nok nærmere tiden til at sætte mig ind i det, og forstå det på et niveau, hvor det rent faktisk gør en stor forskel.

Jeg har læst noget omkring Duplicate Content, ordentlige URLs, en sigende forside og lignende.

Men ville være rart, hvis en herinde kunne hjælpe mig lidt, eventuelt imod en mindre betaling end langt størstedelen af SEO konsulenter/eksperter koster.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)