Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider sælges uden fortjeneste

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Sider sælges til 100 kr. pr. stk. pga. af manglende tid. Betingelse er dog at man køber ALLE sider samtidig. Der er 57 sider, så prisen er altså 5700 kr.

aktivist.dk
ansatte.dk
arabien.dk
bestilrejse.dk
billigtur.dk
bonyt.dk
brillemode.dk
bryst.dk
bushandel.dk
børneartikler.dk
chokoladefabrik.dk
dagpengesats.dk
danskefinans.dk
dunjakke.dk
elektronic.dk
erhvervsbanken.dk
father.dk
fiskeforretning.dk
flyvetid.dk
franskmad.dk
groupie.dk
gulerodskage.dk
hjemme-side.dk
håndholdte.dk
internetkontakt.dk
juleplatter.dk
kernehus.dk
krigen.dk
køknet.dk
lavsmykker.dk
legitimation.dk
leje-sommerhus.dk
madret.dk
multivitaminer.dk
mylove.dk
naturklinik.dk
n-y.dk
nyfilm.dk
nymobiltelefon.dk
næsehorn.dk
onlineforum.dk
opsigelsesvarsel.dk
outdoorlife.dk
regnjakke.dk
rejsedebat.dk
rejsevejledning.dk
rundsav.dk
sikkerhedssystem.dk
skoleblad.dk
skotøj.dk
time4u.dk
tæpperensning.dk
ungerejser.dk
værdiskab.dk
åre.dk
6stjerner.dk
60erne.dk

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal løsne lidt op, hvis du vil af med nogle af domænerne. De er absolut ikke 5700 kr værd i en samlet pakke. Så lad hellere folk købe enkeltstyks. brillemode og rundsav er ikke just nemme at forbinde med hinanden og giver ingen idé at købe begge domæner. Men havde jeg et site med rejser, ville jeg måske have interesse i nogle af dine rejsedomæner - men hvad skal jeg dog med tæpperensning.dk ? Håber du kan se min pointe. Tror næppe du får nogen til at købe hele pakken. For det er det ganske enkelt ikke værd.

Held og lykke :)

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret. Vi har også allerede fået et par henvendelser på mindre grupper.

Udgangspunktet er at vi ikke vil bruge for meget tid. Hvis vi skal bruge ekstra tid, så vil tiden blive lagt på prisen, så det vil blive dyrere.

Vi håber at der er en anden der vil gøre arbejdet :). Altså købe det hele, og så sælge det de ikke skal bruge.

Hvis du ikke lykkes du vil vi selvfølgelig lytte til tilbud på mindre grupper at sider, men det bliver altså ikke til 100 kr. pr. stk.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder fornuftigt. :)

Du skal dog blot være opmærksom på det ikke er tilladt at videresælge domæner med henblik på at tjene penge. Så har du et domæne som jeg gerne ville have, men du ikke vil sælge det til markedspris, kan jeg gøre krav på det, og du kan ende med at skulle overdrage det til mig, hvis min klage skulle blive hørt.

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg mener det fremgår, at jeg ikke skal tjene nogle penge. Det her er dækning af udgifter. Jeg gider ikke bruge tid på at få 100 kr. for en side. Der er noget arbejde i at sørge for overførsel osv.

Jeg må nok være lidt mere præsis. Siderne koster 100 kr. stk. Hvis man køber alle er der intet administartionsgebyr , hvis man køber mindre, så koster det lidt i administration.

 

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Siderne er væk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i et af disse domæner. personen der har købt dem må meget gerne kontakte mig.

Tilmeldt 27. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg er interesseret i at købe alle domæner. Venligst kontakt mig ved at besvare mit indlæg. Tak.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)