Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny artikel katalog - Artikelnet.dk - dofollow og mulighed for Adsense

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Eliane Kristensen:

Jeg troede at de danske artikle database var straffet af Google (ingen indeksering)? Har situationen forandret sig?

 

Nej, men selv om det siler ned er der stadig nogle der går ud for at tænde bål. Jeg fatter det ikke Geeked

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Eliane Kristensen:

Jeg troede at de danske artikle database var straffet af Google (ingen indeksering)? Har situationen forandret sig?

 

 

Nej, men selv om det siler ned er der stadig nogle der går ud for at tænde bål. Jeg fatter det ikke Geeked

Vil det sige at man er bedre tjent med at indsætte din artikel på sin egen side ?

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

DeMib, jeg har et hurtigt spørgsmål til det. For det undrer mig meget, at "danske artikelsider" er straffet af Google, idét jeg ser mange internationale der ikke er. Læser man om SEOnettet, opfordrer mange eksperter, at man udgiver kvalitative artikler på sider som ezinearticles.com, som har en pagerank på 6, selv på de fleste undersider. På EzineArticles kan man tilknytte et link i artiklens tekst, og et i forfatterresuméet.

Gælder det kun Danmark, eller er det ganske enkelt fordi nogle af de internationale "article sites" er på et helt andet niveau, og derfor er mere vellidte af Big G?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dt er ikke så meget et spørgsmål om dansk eller ej, men et spørgsmål om kvalitet. Går du bare et år tilbage var langt de fleste artikeldatabaser der dukkede op i Google det rene crap og det skadede søgebrugernes oplevelse. Og så rydder Google naturligvis op i det.

Det er det samme som jeg i mine SEO forudsigelser for 2011 forudser vil ske for prissammenligningstjenesterne i år.

Fra Gentofte
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle artikler på min side, mens jeg  har et link for de to artikler som ligger på to forskellige artikler database.  Jeg informer om mine artikler gennem mit nyhedsbrev, facebook, twitter og mit personlig netværk.  Det er naturligvis ikke så effektiv som at få de besøg jeg var begyndt af få fra de 2 artikler database.  Jeg startede med at skrive artikler i August 2010, så det var en kort fornøjelse, som dog beviste for mig at det kan godt betale sig at bruge artikler database.

Jeg er nu i gang med at oversætte mine artikler på Englesk da det er det sprog brugt i nogle af mine netværker.  Kan nogen anbefale et godt database?

Fra søborg
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel har ret i at Google har ryddet op i en masse af de dårlige artikel databaser. Om det kan betale sig at bruge article submission, som en del af sin SEO strategi kommer i bund og grund kun an på hvilke udgifter man har ved produktion og distribution af artiklerne :)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Eliane Kristensen:

Jeg har nogle artikler på min side, mens jeg  har et link for de to artikler som ligger på to forskellige artikler database.  Jeg informer om mine artikler gennem mit nyhedsbrev, facebook, twitter og mit personlig netværk.  Det er naturligvis ikke så effektiv som at få de besøg jeg var begyndt af få fra de 2 artikler database.  Jeg startede med at skrive artikler i August 2010, så det var en kort fornøjelse, som dog beviste for mig at det kan godt betale sig at bruge artikler database.

Jeg er nu i gang med at oversætte mine artikler på Englesk da det er det sprog brugt i nogle af mine netværker.  Kan nogen anbefale et godt database?

Hej Eliane,

Den største Engelsk sprogede database er Ezinearticles, der kan du få rigtig mange besøgende fra, hvis du skriver nogle gode artikler.

Så er der også for eksempel http://articlesbase.com og http://ideamarketers.com. De er også gode og jeg ser ofte besøgende derfra.

Fra Gentofte
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileSuper. Mange tak. Det er dejligt at kunne få gode tips. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. Jeg har meldt mig ind i Ezinearticles og fået udgivet en artikel. Jeg synes at de har en pragtfuld service i form at gode råd, tutorials, etc. Den store ulempe er at de slet ikke accepter links til ikke-engelsk indhold. Dette betyder at jeg ikke får noget besøg til min webshop. Jeg har fået en tilbagemelding fra Basearticles at de bruger Google Translate og kan derfor accepter links til ikke-engelsk indhold. Jeg er meget betænkelig over for dette da Google Translate oversætter ”DDK” til ”US$”, uden at konverter beløbet (i.e. DKK1 bliver til US$1) – ikke den bedste måde at få nye kunder!

Jeg vil gerne høre fra jer om der er noget nyt angående de danske artikel kataloger. Jeg har ikke set eller hørt noget og venter spændt.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Sender også et af sted her om et par dage.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)