Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken SSD til MacBook Pro

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring 25K ex moms. det er selvfølgeligt en sjat, men i betragtning af hvor meget mere motiveret man er til at fortsætte sit arbejde, når man kommer hjem, så synes jeg de er godt givet ud.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Omkring 25K ex moms. det er selvfølgeligt en sjat, men i betragtning af hvor meget mere motiveret man er til at fortsætte sit arbejde, når man kommer hjem, så synes jeg de er godt givet ud.

Ja, det er halv mange penge, men jeg er heller ikke i tvivl om, at pengene er godt givet ud i sidste ende. Det plejer de for det meste at være, uanset hvilket Apple-produkt, man køber. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Christian

Jeg har lige købt en MacBook Pro med 500Gb SSD optionen, det var dyrt (jeg tror disken alene kostede 9-10K), men jeg er så glad for at jeg gjorde det.

På min stationære har jeg to mindre SSD-diske, og det er simplethen så rart på Mac'en at jeg ikke skal bekymre mig om evt. mangel på plads og hvor jeg ligger hvad.

Godt at se at endnu en MS udvikler ender på Apple gear Big Smile

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en MBP (nyeste generation) med en Corsair F120 SSD (120 GB) og så den 500G disk der sad i i en lille usb kasse med mig ved siden af. Jeg valgte den SSD fordi den har høj performance. 285 mB/s read og 275 mB/s write. 

Jeg kan varmt anbefale Corsair disken, vi er 4 der har købt sådan en fordi de performer rigtig godt. Den er godt nok "kun" 120 GB, men jeg bruger den også kun til systemdisk, det data jeg ikke arbejder med hele tiden og ikke har brug for de høje hastigheder på ligger enten på en ekstern disk eller på mine NAS bokse. 

 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har 4 stk. Samsung PM800 256 GB SSD hardiske liggende hvis du ikke har noget imod de har været brugte.

&feature=related">

&feature=related

Du kan bare smide en mail på remy@680.dk hvis du er interesseret. Prisen er 2.500 kr. pr. stk. den ældste er ca. 13-14 måneder.

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan godt se det er en gammel tråd, men måske er der nogle der kan hjælpe lidt igen.. Hvis jeg skal have en SSD til en gammel mac book -> http://apple-history.com/mb_early_08 hvilken kan jeg få til den? skal bruge min 120GB

 

Håber der nogen der kan hjælpe selvom det er en gammel tråd.

 

Pft.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)