Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100 % rabat på surftown webhotel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom lige forbi www.Surftown.dk og de giver i dag 100 % rabat på alle deres webhoteller det første år.

Det er sku et tilbud i alle skulle benytte jer af.

Erhvervs webhotel med tlf support og det hele 0 kr første år. Så kan man jo altid se om det er pengene værd og fortsætte som kunde eller opsige det igen og alt i alt har det kun kostet sølle 120 kr i oprettelsesgebyr. Yes

 

Rettet -> Ser lige det ikke gælder VPS og erhverv webshop <-

SMSbees.dk -Tlf: 3025 1272 - Info@SMSbees.dk
Billig forbrugsafregnet 1- og 2-vejs SMSgateway - Fra 0 kr i md!

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for en god ordens skyld, så vil jeg lige sige jeg intet tjener på tilbudet. Wink

SMSbees.dk -Tlf: 3025 1272 - Info@SMSbees.dk
Billig forbrugsafregnet 1- og 2-vejs SMSgateway - Fra 0 kr i md!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt. TAK :D

jeg har lige bestilt et Premium webhotel, med et domæne for i alt 21,25kr, for et helt år... 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at du lige fortæller os om det! 
Jeg har gået de sidste par uger med en idé om hvad mit næste projekt skal være, og det skubbede lige til mig. Kanon pris! Så kan man jo også teste om surftown er hurtigere end one.com og gigahost (til billige priser!).

Mange tak!

VH Andreas Linde 

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

argh, får denne fejl ved bestilling

 

 


Fatal error: Uncaught SoapFault exception: [HTTP] Error Fetching http headers in /var/www/devmar/surftown.se/sites/all/modules/surftown/surforder/surforder.module:821 Stack trace: #0 [internal function]: SoapClient->__doRequest('<?xml version="...', 'http://webservi...', 'http://webservi...', 2, 0) #1 [internal function]: SoapClient->__call('InsertOrder', Array) #2 /var/www/devmar/surftown.se/sites/all/modules/surftown/surforder/surforder.module(821): SoapClient->InsertOrder(Object(stdClass)) #3 /var/www/devmar/surftown.se/sites/all/modules/surftown/surforder/surforder.forms.inc(718): _surforder_soap_order_insert(Array, Array) #4 /var/www/devmar/surftown.se/includes/form.inc(769): surftown_form_main_submit(Array, Array) #5 /var/www/devmar/surftown.se/includes/form.inc(409): form_execute_handlers('submit', Array, Array) #6 /var/www/devmar/surftown.se/includes/form.inc(119): drupal_process_form('surftown_form_m...', Array, Array) #7 /var/www/devmar/surftown.se/sites/all/modules/surftown/surforder/surforder.pages.inc(61): dr in /var/www/devmar/surftown.se/sites/all/modules/surftown/surforder/surforder.module on line 821

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Super fedt at du lige fortæller os om det! 
Jeg har gået de sidste par uger med en idé om hvad mit næste projekt skal være, og det skubbede lige til mig. Kanon pris! Så kan man jo også teste om surftown er hurtigere end one.com og gigahost (til billige priser!).

Mange tak!

VH Andreas Linde 

Glæder mig også til at se hvor godt det er.
Har også sites ved giga, meebox, og en privat surftown løsning

SMSbees.dk -Tlf: 3025 1272 - Info@SMSbees.dk
Billig forbrugsafregnet 1- og 2-vejs SMSgateway - Fra 0 kr i md!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jvossipoff:

Jeg kom lige forbi www.Surftown.dk og de giver i dag 100 % rabat på alle deres webhoteller det første år.

Om jeg fik 200% ville jeg ikke benytte deres lort. Opret jer hos www.gigahost.dk

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)