Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfarringer med Zoho.com til regnskab?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil gerne høre om nogen herinde har erfarringer med Zoho.com til at holde styr på Deres regnskab/sende regninger osv.

For mig at se er der vidst kun en Engelsk udgave tilrådighed?

Ellers har jeg kigget på e-conomic som også virker til at være en fin løsning.

Hvad er der af alternativer til at sende fakturaer og holde styr på dem? Selv lave et lille excel ark som man retter i, og simpelthen bare bruge skabeloner til fakturaer?

Hvordan gør I andre? - Sender i også en fysisk faktura, eller foregår det idag blot altsammen på mail?

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt e-conomic til både eBrev, Ubivox og GMTA i lidt over 7 år snart, og kan sagtens anbefale den løsning.

Vi bruger zoho på CRM-delen til nogen forskellige rapport ting, og det fungerer fint, men jeg ved ikke hvor godt deres regnskabsting fungerer.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved desværre ikke så meget om Zoho.com , men du skriver også e-conomic, hvilket er et program jeg kan stå inde for.

For at få et indtryk af e-conomic vil jeg anbefale dig at tage en demo og prøve vores online kurser f.eks."kom godt i gang". Her vil du kunne se hvordan programmet er, og om det er noget for dig. Jeg vil især anbefale dig at online kurset, da du hurtigt for et indblik i hvordan programmet virker.

Mvh

 

 

Fra Løgstrup
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender heller ikke zoho løsningen, men ville bare lige sige tak for dit forslag - jeg tror jeg giver det et forsøg i forhold til et lille I/S..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)