Vil gerne høre om nogen herinde har erfarringer med Zoho.com til at holde styr på Deres regnskab/sende regninger osv.
For mig at se er der vidst kun en Engelsk udgave tilrådighed?
Ellers har jeg kigget på e-conomic som også virker til at være en fin løsning.
Hvad er der af alternativer til at sende fakturaer og holde styr på dem? Selv lave et lille excel ark som man retter i, og simpelthen bare bruge skabeloner til fakturaer?
Hvordan gør I andre? - Sender i også en fysisk faktura, eller foregår det idag blot altsammen på mail?
Jeg ved desværre ikke så meget om Zoho.com , men du skriver også e-conomic, hvilket er et program jeg kan stå inde for.
For at få et indtryk af e-conomic vil jeg anbefale dig at tage en demo og prøve vores online kurser f.eks."kom godt i gang". Her vil du kunne se hvordan programmet er, og om det er noget for dig. Jeg vil især anbefale dig at online kurset, da du hurtigt for et indblik i hvordan programmet virker.