Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kravspecifikation - Hvor vigtig er den?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skal om ikke så længe have udviklet et webshop. Planen er den skal udvikles i Magento.
Det er ikke så længe siden jeg for første gang stødte ind i ordet "SEO kravspecifikation".
Jeg ligger meget vægt på, min kommende webshop skal være optimeret fra start og bare spille max, derfor kan jeg også sagtens se ideen i en kravspecifikation til udvikleren.

Det bliver ikke en videre avanceret webshop, og jeg regner med at ville bruge et kendt udviklingsfirma. Jeg er selv rimeligt inde i søgemaskineoptimering, og har skrevet de vigtigste pointer op fra Mikkel deMibs SEO 2.0.

Så spørgsmålet går egentlig på om der er brug for at få en professionel SEO-ekspert indover?
Jeg ved det er individuelt fra side til side, men er der nogle der har en ide om, hvad sådan en gennemgang koster hos de store SEO firmaer?

Med venlig hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En kravsspecifikation er til for at ale 3 parter er enige om hvad der skal foregå og overholder disse retningslinjer til punkt og prikke! 

Den kan indeholde følgende punkter:

  • De relevante søgeord
  • Navigation for siden
  • Tekniske udbedringer på siden
  • Strategi for linkbuilding, mm.

Jeg vil klart anbefale at få lavet en kravsspecifikation - især når der er flere parter inde over sitet (udvikling, SEO, ejer). F.eks. ved Magento er der en række ting der skal gøres for at gøre det søgemaskinevenligt og det er vigtigt (især for pengepungen), at dette bliver gjort fra starten af!

Prisen er meget forskellig da de fleste bureauer (som os selv) tilbyder det i forbindelse med opbygning af SEO strategi, hvor der også tilkøbes linkbuilding (SEO'ens krydderi!)... :)

 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar :)

Det er dog primært imellem udvikler og undertegnede. Så angående søgeord og strategi for linkbuilding, er det ikke relevant for min situation.
Det er vel også mere hvis man har et firma til at lave søgemaskineoptimeringen?
Det er en SEO kravspecifikation mellem køber og udvikler jeg har i tankerne.

Med venlig hilsen

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick Dimingu:
Så spørgsmålet går egentlig på om der er brug for at få en professionel SEO-ekspert indover?
Jeg ved det er individuelt fra side til side, men er der nogle der har en ide om, hvad sådan en gennemgang koster hos de store SEO firmaer?

Det er altid en god ide, at have nogle erfarne folk med inde over et projekt. Det giver lidt større sikkerhed for at du ikke overser noget eller prioriterer forkert. Men i sidste ende er det jo et spørgsmål om, hvor mange resurser du har til rådighed.

Jeg skelner mellem "SEO Kravspecifikationer" og så strategiske oplæg. En teknisk SEO Kravspecifikation har alene fokus på, at sikre, at websitet udvikles på den bedste måde, så der ikke opstår fejl, så den bedste opbygning sikres og så de faciliteter der børe være med er specificeret.

Du er velkomme til at smide en mail til mig på mikkel@demib.com så skal du få en god pris. En SEO Kravspecifikation er faktisk ikke så kostbar at få lavet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar :)

Du kan godt forvente en mail fra mig senere i dag.

Med venlig hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

links strategi synes jeg skal arbejde fra af start derved kan du blive uafhængig af SEO  firmaer at de skal lave links til din side delvis i hvert fald

Husk interne links struktur giver ekstrem meget der sker noget på egen side kig på amino.dk opdateres hvert minut næsten , der sker noget overalt på siden blog linker krydser imellem hinanden vi linker ud med husk det er på denne side indholdet er  ikke din det er på.

vejledes hvilken ting der gøre siden linker mere til sig selv

debatforum på egen siden

blog på egen siden

folk kan rate på ens siden produkter

Det er jo ærligt ,vis  alle gode kommentar der har største SEO effekt ikke ligger hvor det har største værdi for din sidens placering i google og det er din egen siden ikke truspilot.dk andre rating tjenester desværre dukket 1000 vis op på det seneste , der kommer flere og der er forummer der udnytter andre kommentere der end en ens egen side , korrekt får man tit links vis man debatter, husk giver  langt bedre vis tråden havde kørt i eget forum på egen siden

forum links ok til dig , dog bide fast alt skal gennemtænkes , hvordan får jeg letteste links til min side, der giver din side største værdi.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)