Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM/database til service/reparationsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle brugere.

Jeg er indehaver at et reparationsværksted for elektronik og computere. Pga. vækst er vi nu på udkig efter et system der kan holde rede på hvilke opgaver hver enkelt ansat laver samt omsætning for den enkelte reparatør.

Kan se at der er flere  indlæg vedrørende CRM, men jeg synes ikke at jeg helt har fundet det rigtige til vores behov.

Systemet skal indeholde varelager, kunde DB, fakturering og DB til ansatte. Udover det skal det også være muligt at indtaste reparationer som indleveres til rep samt tildele dem en reparatør/ansat.
Det skal være muligt at se hver enkelt ansattes dækningsbidrag og skrive fakturaer fra systemet.

Håber der er nogle af jer der har nogle forslag, for jeg kan ikke finde noget Surprise

 

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør det noget at det er på Engelsk og webbaser?

Ellers skal du have en rigtigt regnskab program med timer/sag styring.

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

det er underordnet.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at kig nærmere på det her system: http://www.freeagentcentral.com/

Det er webbase regnskab system, som beregne til service virksomhed. Ud fra din beskrivelse synes jeg at systemet dække det helt. Du kan få 30 gratis prøv.

Hvis der er nogle tinge du tvivl kan du altid spørge mig :)

 

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal kigge på RT (request tracker) - det er opensource og kan med enkelte modifikationer klare alle dine behov.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)