Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har jeg ingen pagerank efter 4 måneder???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit site har været online i 4 måneder nu. Jeg har ihvertfald 10 til 15 links fra meget relaterede websteder, alle med en pagerank på over 5. Flere af mine "søstersites", har ikke de samme gode links til deres website, og deres pagerank ligger på 1-2.

Mit site handler om Google Android, og alle links er enten fra andre Android-websider, eller fra link-kataloger i "mobil og telefoni" kategorien. Burde jeg ikke have en pagerank bare på 1 eller 2??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gå ikke op i pagerank nogle gange går det hurtigere andre gange går det langsommer sådan er det bare .

arbejde  konstant med at videreformidle din gode hjemmeside overalt nærmeste så stiger den nok på et tidspunkt

Husk unik tekst på din siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

meget mystisk klik ok oplod indlæg stod stille så jeg klikket flere gange på knappen , kom ikke videre fra opret ind indlæg efter klik , med alle klik blev åbenbart oploadet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

mortenhy:

Mit site har været online i 4 måneder nu. Jeg har ihvertfald 10 til 15 links fra meget relaterede websteder, alle med en pagerank på over 5. Flere af mine "søstersites", har ikke de samme gode links til deres website, og deres pagerank ligger på 1-2.

Mit site handler om Google Android, og alle links er enten fra andre Android-websider, eller fra link-kataloger i "mobil og telefoni" kategorien. Burde jeg ikke have en pagerank bare på 1 eller 2??

PageRank er noget forunderligt noget.

Efter min mening er det ikke rigtig noget man kan bruge til en dyt. Jeg har sider der ligger bedre end sider med betydeligt højere pagerank. Og jeg ahr selvfølgelig også set det omvendte.

Så lad være med at bruge så meget tid på at se på pagerank, og brug i stedet tiden på at tænke over hvad du kan gøre bedre. kig fx på denne side om søgeoptimering seo tips

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke at Google har opdateret PR længe

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Tror ikke at Google har opdateret PR længe

Google har ikke lavet en 'global' opdatering af TOOLBAR Page Rank siden April og det er tvivlsomt om de overhovedet kommer til at gøre det igen.

Tilgengæld burde de så helt fjerne toolbar PR, så folk ikke render rundt og tror de samme sider med Page Rank fra tidernes morgen stadig er noget værd.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, tak for alle svarene.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)