Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verified by visa - godt eller skidt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Benytter man fx Moneybookers, så kræver de at kunden "verifier" sit betalingskort, ved at oprette og indtaste et unikt huskeord.

Jeg kan selvfølgelig godt gennemskue fordelen i dette huskeord, da det alt andet lige mindsker snyd og bedrageri.

Men er der nogle der har mistet kunder som følge af denne ekstra sikkerheds og er der nogle der har mål på hvormange kunder der springer fra udelukkende pga. verified by visa processen?

Venlig hilsen

Tue Nielsen

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kigger jeg mig hellere om efter et andet sted at handle hvis jeg møder 3D Secure eller VBV undervejs i checkout.

Det er gansk enkelt for bøvlet!

Vores egne sites med betalinger på, blandt andet vores billetsystem har vi også valgt det fra på, da det efter vores opfattelse er til unødig besvær for de fleste kunder, i forhold til den ekstra sikkerhed det giver..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Ja, det var også min vurdering. Eneste problem er, at jeg så vidt jeg ved ikke kan fravælge VBV i den læsning jeg svæger til (Moneybookers / PrestaShop).

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre iværksætternes dom over dette sikkerhedstiltag.

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)