Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Webshop - lav shoppen selv eller få hjælp ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mem,

 

Du er velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om hvad vi kan tilbyde.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

 

jeg håber det er i orden jeg lige "stjæler" din tråd, da mit spørgsmål er i nogenlunde samme dur. Jeg kunne godt tænke mig et godt eCommerce-CMS system, der er "nemt" at template. Og ja, jeg kan (x)HTML og CSS, samt template i eksempelvis pixelpost og wordpress.

 

Problemet er, at min shop er et hyggeprojekt, et jeg ikke satser på at lave særlig mange penge på. Derfor kan jeg ikke forsvare overfor mig selv at sætte en side op igennem Shopify, hvilke gode alternativer findes der? Jeg har prøvet OsCommerce og Magento, men synes simpelthen deres templatesystem er forvirrende, samt dækningen af disse systemer er forsvindende små.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Prøve og bruge PrestaShop.

Hilsen Mike

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb et template. Så har I en prof shop for ca. 1000 kr i kan lege lidt med.

xxx

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken shopløsning skal man vælge? Et dilemma jeg selv har stået/står overfor.

Jeg har valgt en Magentoløsning til vores første projekt. Men jeg må indrømme, at som ugerne går, og man endnu ikke kan åbne dørene op for salg, så begynder tvivlen at sætte ind. Tvivl fordi vi skal ha' skudt flere shops op i den nærmeste tid, og jeg er frustreret over primært udviklingstiden, samt ikke at ha' noget sammenligningsgrundlag andet end salgstaler fra diverse udviklere.

Derfor har jeg også overvejet at starte en anden shop op i standardsystem som Dandomain, for primært at have et sammenligningsgrundlag jeg kan bruge til noget.

Alle siger Magento og lignende løsninger er mere fleksible og langtidsholdbare end standardløsninger såfremt man får succes og vækst. Sammenholdt med en anbefaling fra et tæt bekendtskab, der driver en af Norges største urshops, faldt valget på Magento.

Men her 1½ måned senere, og en forventet udviklingspris på godt 50.000 kroner, er det klart at ordsproget 'skyde gråspurve med kanoner' begynder at give en underlig smag i munden. For alternativet ved netop en standardløsning fra Dandomain ville, udover færre startomkostninger, være 2 til 3 måneders ekstra omsætning og vækst som vi nu udskyder/går glip af.

Lige en bemærkning til sidst. Jeg er klar over at en standard Magento-løsning ikke behøver at tage så lang tid, eller koste 50.000 kroner. Som nævnt tidligere i denne tråd, er der udbydere der leverer et Magento produkt til 10.000.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Memme,

Alle de andre svar er helt klart værd at tage med i dine overvejelser, da de er rigtig gode.

Men, som jeg forstår jeres situation, så vil I helst starte noget, uden de store opstartsomkosninger. Derfor kunne i bruge et opensource system som prestashop eller magento, jeg synes, Oscommerce er forældet en smule. Derefter leje en freelance programmør herfra Amino eller en fra udlandet, de er meget billige. I kan jo godt forklare jer på engelsk og har lidt teknisk snilde, så er det ikke noget at forklare hvilke rettelser I vil have lavet i forhold til standard løsningen.

Til sidst vil jeg godt lige give en anbefaling til en amino, der er kanon dygtig til magento shops, customerwise.

God vind!

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mem,

Nu er det ved at være lidt tid siden du skrev indlægget, men hvis I sidder og leger med webshop-løsninger må I meget gerne lege med Shooples.

Det ville være en stor hjælp at høre, hvad andre synes om shopløsningen, og så kunne det jo være, at det lige præcis er den løsning I leder efter? :)

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Selvom det er måske er lidt sent ud, vil jeg da også trække jeres opmærksomhed på at jeg også laver webshop løsninger, primært i Magento, så vi kan helt sikkert hjælpe, hvis du stadig har brug for det!.

Vi ligger i den billige ende af skalaen, og vi kan helt sikkert hjælpe dig:

webshops

 med venlig hilsen
Mads Sonne Bremholm

STANDOUT ApS
Madvigs Allé 7, st. th.
1829 Frederiksberg

FACEBOOK
TWITTER

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo lidt svært at kombinere at det skal se top professionelt ud men samtidig ikke må koste noget. Faktisk er det - undskyld mig - lidt useriøst at sætte sådanne krav op.

Hvis I selv kan lave et layout og programmere det, skal I bare have fat i et system, hvor I har adgang til de rå layoutfiler, eller kode en shop selv.

Hvis I vil have professionelle folk til at lave det, må I vel forvente det kommer til at koste. Dygtige folk arbejder ikke gratis.

Det kan godt lade sig gøre at finde folk, der vil gøre det meget billigt. Men da man stort set altid får hvad man betaler for, vil jeg mene det er et noget usikkert grundlag at bygge en forretning op på.

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnify - det var dog den mærkeligste og ukonstruktive kommentar  jeg længe har set....! Har du overhovedet læst mit spørgsmål ?!!

Jeg skriver ingen steder at vi ønsker at gøre det så billigt som muligt jeg efterspørger bare erfaringer samt anbefaling af dygtige folk - og man er da mere dum end godt er hvis ikke man også lige skæver til prisen for der er rigtig mange dygtige mennesker der alle tager meget forskellige priser.

Hvor grundlag er hverken usikkert eller useriøst - det kan jeg simpelthen ikke se hvor du får fra! - mage til uforskammet kommentar!

Vi har dog gennem denne tråd fået fat i et meget kompetent firma med dygtige medarbejder som arbejder på vores shop i dette øjeblik - så tusinde tak for alle svar jeg ellers har modtaget.

MV. Memme.

 

 

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)