Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til nyhedsbreve

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Lund:

Hej Kenneth

Campaign Monitor er også en af de store udenlandske tjenester: http://www.campaignmonitor.com. Min favorit :-)

Mvh. Anders

Jeg bruger også campaign monitor. Det virker glimrende.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg prøvet MailChimp. Det er ok, men levere langt fra alle de mails det skal.

Feks. bruger jeg det her http://drinksdatabasen.dk/nyhedsbrev/ men der er mange der ikke får den gratis brinksbog tilsendt, det er ikke selve bogen, men et link til download.

Er der andre forslag til systemer til udsendelse?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ComOnline.dk - Kenneth Egebjerg:

Så fik jeg prøvet MailChimp. Det er ok, men levere langt fra alle de mails det skal.

Feks. bruger jeg det her http://drinksdatabasen.dk/nyhedsbrev/ men der er mange der ikke får den gratis brinksbog tilsendt, det er ikke selve bogen, men et link til download.

Hvordan konkluderer du at det er mailChimp der ikke leverer mailsne, i forhold til at det kunne være modtagernes mailservere der afviser dem (som spam, som fejlkonfigurationer, som bounces osv)?

Husk på der er 2 led i kæden med at få mails frem, og en af de ting vi især ofte oplever er at mails ikke kommer frem, pga fejlindtastede e-mail-adresser, ikke længere eksisterende e-mail-adresser, forkert konfigurerede modtagende mailservere, mailservere der bare afviser mails fordi de ikke kan lide at få alt for mange tilsendt (typisk TDC opførsel), hvis en forsendelse rammer en spam-trap på et netværk (f.eks. hotmail eller tdc og lignende), hvorefter netværket afviser resten af mailsne, overbelastede modtagende mailservere (sker typisk for skolekom netværket) osv osv. :-)

Hvis det er bouncede e-mails så går jeg næsten ud fra at Mailchimp har en måde hvor du kan se årsagen til at de bouncede (det burde de i hvert tilfælde), så du kan finde ud af om det er modtagerne eller afsenderen der har problemet. For er det modtagerne, så vil du bare opleve det samme ske igen selvom du skifter over på et andet system. 

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fan af Aweber :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar Eg Gensmann:

Hvordan konkluderer du at det er mailChimp der ikke leverer mailsne, i forhold til at det kunne være modtagernes mailservere der afviser dem (som spam, som fejlkonfigurationer, som bounces osv)?

Husk på der er 2 led i kæden med at få mails frem, og en af de ting vi især ofte oplever er at mails ikke kommer frem, pga fejlindtastede e-mail-adresser, ikke længere eksisterende e-mail-adresser, forkert konfigurerede modtagende mailservere, mailservere der bare afviser mails fordi de ikke kan lide at få alt for mange tilsendt (typisk TDC opførsel), hvis en forsendelse rammer en spam-trap på et netværk (f.eks. hotmail eller tdc og lignende), hvorefter netværket afviser resten af mailsne, overbelastede modtagende mailservere (sker typisk for skolekom netværket) osv osv. :-)

Hvis det er bouncede e-mails så går jeg næsten ud fra at Mailchimp har en måde hvor du kan se årsagen til at de bouncede (det burde de i hvert tilfælde), så du kan finde ud af om det er modtagerne eller afsenderen der har problemet. For er det modtagerne, så vil du bare opleve det samme ske igen selvom du skifter over på et andet system. 

 

 

Flere har kontaktet mig og sagt de ikke har modtaget mailen, selvom de har bekræftet deres email. Når jeg så tjekker, kan jeg se de er noteret på listen, men de modtager ikke den sidste mail. Jeg har prøvet med en af mine andre mails, og det samme skete der.

De skriver at de har kigget i deres spam/uønsket post.

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Lidt sent i debatten springer jeg lige ind. Når du ikke har flere modtagere kan jeg godt forstå, at du ikke vil betale for meget for udsendelse af nyhedsbrev og derfor ville jeg også anbefale dig Mailchimp, som er gratis indtil 2.000 modtagere – og som jeg håber, at du nu har fået til at fungere tilfredsstillende. Alternativt kan du se på muligheden for at benytte Googles Feedburner nyhedsbrev, som jo tager en betragtelig del af arbejdet fra dig, og som flere af de helt store internationale blogs anvender.

Du kan også tage et kig på denne liste: http://nounou.dk/bedste-systemer-til-nyhedsbreve/, der vist indeholder et par systemer, som endnu ikke er nævnt i denne tråd.

De bedste hilsener,

Christian Norup

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)