Hvordan konkluderer du at det er mailChimp der ikke leverer mailsne, i forhold til at det kunne være modtagernes mailservere der afviser dem (som spam, som fejlkonfigurationer, som bounces osv)?
Husk på der er 2 led i kæden med at få mails frem, og en af de ting vi især ofte oplever er at mails ikke kommer frem, pga fejlindtastede e-mail-adresser, ikke længere eksisterende e-mail-adresser, forkert konfigurerede modtagende mailservere, mailservere der bare afviser mails fordi de ikke kan lide at få alt for mange tilsendt (typisk TDC opførsel), hvis en forsendelse rammer en spam-trap på et netværk (f.eks. hotmail eller tdc og lignende), hvorefter netværket afviser resten af mailsne, overbelastede modtagende mailservere (sker typisk for skolekom netværket) osv osv. :-)
Hvis det er bouncede e-mails så går jeg næsten ud fra at Mailchimp har en måde hvor du kan se årsagen til at de bouncede (det burde de i hvert tilfælde), så du kan finde ud af om det er modtagerne eller afsenderen der har problemet. For er det modtagerne, så vil du bare opleve det samme ske igen selvom du skifter over på et andet system.