Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et fritidsjob [:)]

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer ! :D Jeg er 16 år og jeg søger et fritidsjob :) Jeg er god til dansk og matematik. Jeg har styr på orden. Jeg er pligtopfyldende. Det er ikke det store jeg forventer... Det kunne være - noget der skal skrives ind ( jeg har styr på word og excel) - noget der skal regnes (som sagt er jeg god til matematik :) ) - noget der skal undersøges ( jeg er god til at undersøge da jeg har både styr på pc og internet. Og jeg undersøger selv en del. - giver dig/jer dagens vigtigste nyheder eller ugens :) - eller bare noget du gerne vil slip for eller bruge din til på andet eller hvis du har for travlt og det skal laves :) Hvad som helst ... Jeg er meget åben for at lærer noget nyt :) Jeg er interesseret fordi jeg gerne vil spare op til min kørekort :) Jeg forventer ikke den store løn men gerne noget fortjent.. :) Skriv til mig på PB Eller min email : turkiye94@gmail.com :)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper sikkert hvis du skriver hvor i landet du kan arbejde :-)

Held og lykke !

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal noget være over pc'en :) Jeg kan ikke rejse/flytte .. :)
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis man ser på din historik, tror jeg desværre ikke der kommer mange bud til dig Sad

Var det ikke kun 8-9 dage siden du tilbød andre et job???