Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et fritidsjob [:)]

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer ! :D Jeg er 16 år og jeg søger et fritidsjob :) Jeg er god til dansk og matematik. Jeg har styr på orden. Jeg er pligtopfyldende. Det er ikke det store jeg forventer... Det kunne være - noget der skal skrives ind ( jeg har styr på word og excel) - noget der skal regnes (som sagt er jeg god til matematik :) ) - noget der skal undersøges ( jeg er god til at undersøge da jeg har både styr på pc og internet. Og jeg undersøger selv en del. - giver dig/jer dagens vigtigste nyheder eller ugens :) - eller bare noget du gerne vil slip for eller bruge din til på andet eller hvis du har for travlt og det skal laves :) Hvad som helst ... Jeg er meget åben for at lærer noget nyt :) Jeg er interesseret fordi jeg gerne vil spare op til min kørekort :) Jeg forventer ikke den store løn men gerne noget fortjent.. :) Skriv til mig på PB Eller min email : turkiye94@gmail.com :)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper sikkert hvis du skriver hvor i landet du kan arbejde :-)

Held og lykke !

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal noget være over pc'en :) Jeg kan ikke rejse/flytte .. :)
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis man ser på din historik, tror jeg desværre ikke der kommer mange bud til dig Sad

Var det ikke kun 8-9 dage siden du tilbød andre et job???

Kære ven, jeg vil anbefale at du gik en god lang tur langs stranden. Der kunne du så tænke over hvad du er sikker på at fremtiden skal byde på.
Når du hele tiden bliver ved med at skifte spor mister man troværdigheden til dig. Tongue Tied

Desværre! - Men held & lykke alligevel

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ja men der var jo ligesom ikke rigtig nogen! Hvorfor prøve du at ødelægge det for mig?? Jeg er ligesom alle andre på amino! Jeg prøver og undersøger og tager chancen!
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sevde:
Ja men der var jo ligesom ikke rigtig nogen! Hvorfor prøve du at ødelægge det for mig?? Jeg er ligesom alle andre på amino! Jeg prøver og undersøger og tager chancen!

Han prøver og hjælpe dig, er der en amino der overvejer at ansætte dig, vil de også undersøge din profil og historik.

Du skal finde dine styrker og blive endnu bedre.

Start med at udfylde din profil med relevante informationer, gør dine indlæg mere læselige med "Enter", hvad er dine hovedinteresser? Hvilket fag går du efter ved start af eget projekt?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde sat det i en god orden men ved ikke hvorfor men den har sat det hele sammen... Måske fordi jeg skriver på min iPod ?
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ærlig talt heller ikke at du får meget respons på dit indlæg. Jeg synes at jeg hver eneste uge ser et nyt indlæg fra dig, hvor du prøver at få nogle med på et eller andet.

Det er ikke just hvad folk har lyst til at ansætte, det går jo ikke at en medarbejder den ene dag har interesse for noget, og næste dag har han / hun skiftet interesse som vinden den blæser...

Og som en anden også nævner skulle du måske overveje at bruge enter tasten mere, så det bliver mere overskueligt at læse dine indlæg. Jeg bliver personligt meget irriteret når der er et indlæg hvor man ikke fatter hoved eller hale, fordi det står i et langt stykke på 10 linjer med ti forskellige ting der er skrevet om. Og det vil helt sikkert heller ikke virke positivt på en person som måske kunne være interesseret i at ansætte dig til noget...

Jeg skriver ikke det her for at prøve at ødelægge noget for dig, men blot for at hjælpe dig så du måske har en større chance for at få nogle med på dine ideer, samt måske få et fritidsjob. 

Godt Nytår Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer ! :D Jeg er 16 år og jeg søger et fritidsjob :)

Jeg er god til dansk og matematik. Jeg har styr på orden. Jeg er pligtopfyldende.

Det er ikke det store jeg forventer... Det kunne være

- noget der skal skrives ind ( jeg har styr på word og excel) - noget der skal regnes (som sagt er jeg god til matematik :) )

- noget der skal undersøges ( jeg er god til at undersøge da jeg har både styr på pc og internet. Og jeg undersøger selv en del.

- giver dig/jer dagens vigtigste nyheder eller ugens :)

- eller bare noget du gerne vil slip for eller bruge din til på andet eller hvis du har for travlt og det skal laves :)

Hvad som helst ... Jeg er meget åben for at lærer noget nyt :)

Jeg er interesseret fordi jeg gerne vil spare op til min kørekort :)

Jeg forventer ikke den store løn men gerne noget fortjent.. :)

Skriv til mig på PB Eller min email : turkiye94@gmail.com :)

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var pga. Jeg skrev på Ipod..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)