Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en mega god idè. Hvem er med?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en mega god idè til et internetbaseret firma.

Det kan blive rigtig stort, og er en idè som vil brede sig som ringe i vandet. Hvilket vil sige at den vil kunne løftes for relativt små midler. 100000-200000 vil jeg mene. pengene er intet problem.

Problemet er at få siden lavet. Her søger jeg en partner, som kan lave sitet, så vi i fællesskab kan løfte opgaven videre. Når det først kører er der minimalt arbejde med det. til gengæld er der udsigt til rigtig stor omsætning.

Jeg har erfaring med at drive virksomhed, har været selvstændig i 7 år, er nu 32.

Jeg har bare ikke den store erfaring i at lave hjemmesider, og denne her kræver formentligt en del mere end jeg kan magte:-)

om du er 17 eller 60 år er ingen hindring, hvis bare vi klikker, og finder fælles fodslag.

Nogen som er friske?

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt PM 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hedvig:

Hej Aminoer,

Jeg har en mega god idè til et internetbaseret firma.

Det kan blive rigtig stort, og er en idè som vil brede sig som ringe i vandet. Hvilket vil sige at den vil kunne løftes for relativt små midler. 100000-200000 vil jeg mene. pengene er intet problem.

Problemet er at få siden lavet. Her søger jeg en partner, som kan lave sitet, så vi i fællesskab kan løfte opgaven videre. Når det først kører er der minimalt arbejde med det. til gengæld er der udsigt til rigtig stor omsætning.

Jeg har erfaring med at drive virksomhed, har været selvstændig i 7 år, er nu 32.

Jeg har bare ikke den store erfaring i at lave hjemmesider, og denne her kræver formentligt en del mere end jeg kan magte:-)

om du er 17 eller 60 år er ingen hindring, hvis bare vi klikker, og finder fælles fodslag.

Nogen som er friske?

Hvilken slags hjemmeside er der i tankerne? Hvorledes skulle partnerskabet fordeles - både hvad angår rent ejermæssigt og økonomisk opstart?

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Umiddelbart tænker jeg 50/50. Jeg har penge som kan smides i selskabet som opstart.

Men det er altsammen noget vi skal have talt igennem. Det er jo kun en idè endnu. Men den er rigtig god, og vil som sagt være en idé som vil sprede sig hurtigt. også over landegrænserne.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hedvig

 

Smid en mail på ch@chmedia.dk og lad mig høre idén :)

 

Mvh

Christopher Heilmann

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. Jeg svarer jer alle imorgen.

Mvh

Hedvig

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne smide en mail forbi: info@martin-mortensen.dk

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra CPH K
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

send gerne en PM - har godt netværk og erfaringer. tb@ennovizion.com

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du skal tage et kig på denne side http://www.amino.dk/forums/t/111036.aspx og herefter sende mig en besked eller mail.

Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også på.

Send PM

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)