Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visning i google maps.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Delgados frisørsalon i kerteminde vil gerne kunne ses i google maps ved søgning på "Frisørsalon i kerteminde.

Jeg har tilmeldt ham, men hvordan gør man sig fortjent til at blive vist - eller kommer det med tiden?

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro at det kommer med tiden (hvis du er heldig).

Jeg har meget dårlige erfaringer med at få indhold i Google Maps. Google vælger selv om de vil vise virksomheder, anmeldelser osv. Og hvis ikke du bliver vist, er der ikke det store du kan gøre. Forsøgte at skrive til Google på et tidspunkt, oprette indlæg på deres fora osv. Men blev 100 % ignoreret.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marjoe

Du bliver også vist som nummer 3 ved søgning på "frisørsalon i Kerteminde" - men som nummer 1, hvis jeg tager dit eneste søgeord du har med nemlig "frisør" - så prøv at sætte nogle flere søgeord op på google places - og selvfølgelig nogle du gerne vil findes på..... :) 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

Hov - ser ud til du har 2 registreringer på samme adresse - det er jo nok ikke så smart.  Den ene er ikke ejer registreret så den kan du jo prøve at overtage - og så slette den der ikke skal vises.

 

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Beginner:

hej igen

Hov - ser ud til du har 2 registreringer på samme adresse - det er jo nok ikke så smart.  Den ene er ikke ejer registreret så den kan du jo prøve at overtage - og så slette den der ikke skal vises.

 

 

 

Ja, det er jo fordi han har ændret navn - den gamle plads bliver nok administreret fra den gamle kæde han var i, da de har flere butikker.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Lige nu vises den gamle ved søgning - men da i har lavet den nye ejer registreret vil jeg tro at denne med tiden bliver vist istedet for den der ikke er ejer registreret. Så kan du ikke fjerne den gamle, må du bare vente til dette forhåbentlig sker.... :)

Godt nytår

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Beginner:

Hej igen

Lige nu vises den gamle ved søgning - men da i har lavet den nye ejer registreret vil jeg tro at denne med tiden bliver vist istedet for den der ikke er ejer registreret. Så kan du ikke fjerne den gamle, må du bare vente til dette forhåbentlig sker.... :)

Godt nytår

 

Hejsa

Den gamle vil vel blive vist hele tiden, da Trend of Hair er en kæde med flere forretninger - er det ikke dem som skal slette ord som kerteminde evt i deres opsætning på google maps??????

 

Godt nytår

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Der kan kun være en registrering pr. fysisk adresse - ellers ser google det som duplicate content og vælger så hvorfor en de vil ligge i søgeresultatet.

Hvis Trend of Hair ikke driver frisørsalon på adressen mere, skal de slette deres registrering på den pågældende adresse (men selvfølgelig ikke de andre steder hvor de driver frisørsalon fra) - der er vel heller ikke 2 forskellige frisører på den samme adresse ?

De kan ikke slette "Kerteminde" fordi dette søgeord indgår i adressen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)