Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Places - problemer med Æ,Ø og Å (danske tegn)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har uploadet en fortegnelse via Googles Bulk Upload, da jeg har ret mange butikker. Det hele er blevet registreret og virker godt, men i stedet for Æ, Ø og Å, så er der spørgsmålstegn.

Nogen der ved hvordan man retter det?

Jeg har tidligere uploadet via bulk og der har der ikke været nogle problemer. 

Nogen gange ville det være rart med en support mail til Google Wink

Ha' en dejlig snefyldt dag!

De bedste hilsner

Martin

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der kan hjælpe?

Rigtig god jul!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være så mange ting, men prøv evt at kigge på filen du oploader. Er den I UTF8, Unicode eller er den i noget helt andet?

Det du skal være opmærksom på er hvis den er gemt med fx UTF8 og den egentlig skulle have været noget andet, men det kan man kun se ved at man kigger på filen du oploader.

Det kunne være en mulighed.

en anden mulighed kunne bare være en midlertidig fejl fra Googles side, det sker jo også :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Mange tak for dit svar!

Jeg fik det til at lykkes for et par timer siden. Som du skriver, så skal filen laves i Unicode format, men jeg havde fundet et sted i deres "hjælp", hvor der stod at det skulle være en tabulatorsepereret txt fil og det var tilsyneladende det, der gik galt.

Ha' en rigtig dejlig jul!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

MRA86:

Hej Kim,

Mange tak for dit svar!

Jeg fik det til at lykkes for et par timer siden. Som du skriver, så skal filen laves i Unicode format, men jeg havde fundet et sted i deres "hjælp", hvor der stod at det skulle være en tabulatorsepereret txt fil og det var tilsyneladende det, der gik galt.

Ha' en rigtig dejlig jul!

Yes

God Jul

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)