Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man de bedste dropship leverandører?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Vedr. megagoods, så kan jeg bare sige at jeg har brugt dem uden problemer. Om andre har haft problemer med dem ved jeg ikke. Men som sagt, vil jeg nu ikke anbefale at bruge dem da de ikke er rigtige dropshippers og er meget dyre med deres transport når de skal sende noget udenlands.

 

Indfortoldning og moms, er ikke det store problem hvis du får dine dropship produkter fra et andet EU land.

Der er ikke infortoldning og du skal blot selv sørge for at betale og opgive momsen(hvilket du bør gøre fordi de danske myndigheder finder ud af det før eller siden og begynder at åbne dine pakker for at se hvad der er i dem ;-))

 

Hvis dine produkter kommer fra et land uden for EU er det noget mere indviklet.

Nogle må nogle rette mig hvis jeg siger noget forkert for jeg bruger det som regel ikke selv og hvis jeg gør, så har jeg en revisor som klarer det for mig. Men som regel skal du ikke betale moms i det land som sælger varen til dig. Det skal du stadig i Danmark. Dvs 25%. Du skal samtidig registreres som importør når du har et firma. Indfortoldning sker ved at du får en regning eftersendt for indfortoldning+moms. På nogle varer ved jeg f.eks at der er anden told på. Ved ure er der en særlig lav told.

Så alt i alt skal du betale for: varen+forsendelse+indfortoldning+moms. Så det kan godt løbe op i en del penge.

 

Det jeg selv har gjort er at jeg har stiftet et LTD selskab i England hvortil jeg også sender mine produkter til et lagerhotel som så sender dem videre til Danmark eller andre EU lande. På den måde betaler jeg engelsk told og moms som er lavere end den danske, og fra det tidspunkt gælder reglerne om forsendelse inden fra EU.

 

Håber nogenlunde det svarede på jeres spørgsmål.

 

Med venlig hilsen

 

 

Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jean-Michel Clemmensen

 

Har læst tråden igennem, hvis det er muligt så kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide hvilket lagerhotel du har brugt i England, tænker nemlig på at lave samme model

 

Mvh. Allan 

Fra Tranbjerg J.
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der worldwidebrands :) Nu har jeg læst deres lange guide osv og det ser lovende ud :) Nu koster det et engangs beløb på 299 ..

Nu er det vel ikke kun dropshippere, grossister osv. fra USA? Skulle helst gerne have fat i nogen fra Europa ..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)