Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De værste Webhotel Myter part II

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Efter flere år i branchen, vil jeg igen rejse min røst og slå igen mod myterne omkring webhotel branchen, dette er afsnit II.

 

Min hjemmeside er hacket, det er mit webhotels skyld:

Har du selv tjekket at din side er opdateret til nyeste scripts, oftest er kæden ikke stærkere end det svagest led. Det er helt klart udbyders opgave at sørge for at alt er effektivt optimeret.

 

Jeg har læst en god anmeldelse på anmeldersiden  XY af Webhotel YX

Det ka' da godt være... og den er sikkert også rigtig. Men tag også en tur på google, spørg i relevante forums, for det der tæller mest er erfaring 

Webhotel branchen er en "cowboy" branche:

Denne myte er opstået ene og alene pga en stor udbyders stærke ønske at få ændret et negativt fokus til et positivt, man gik til "bekendelse" og begyndte at omtale branchen som en "cowboy" branche med lovløse tilstande.

Det var rigtigt at en del udbydere ikke fulgte loven, og at den store udbydere fik sat fokus, men samtidigt misntænkliggjort hele branchen, dette var self. kun til fordel for den store udbyder.

 

God Weekend

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Det var rigtigt at en del udbydere ikke fulgte loven, og at den store udbydere fik sat fokus, men samtidigt misntænkliggjort hele branchen, dette var self. kun til fordel for den store udbyder.

Ikke helt sandt - fik nuvel en pæn sjat kunder på det samme.. Folk begyndte blot at blive mere kritiske, og tænkte sig blot om før de valgte webhotel. For vores vedkommende var det nuvel blot et spørgsmål om at informere mere :-)

Men ellers en rigtig god pointe med at hjemmesider der bliver hacket.. Der er mange der ikke forstår risikoen ved at bruge opensource.. Set fra mit synspunkt er det svagheden ved OpenSource, da de onsindet mennesker/grupper, har adgang til al den kode, som kunden kører. Men når det så er sagt, er der også mange fantastiske OS løsninger, hvis man husker at opdatere :-)

Ros til dine ord :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Ikke helt sandt - fik nuvel en pæn sjat kunder på det samme.. Folk begyndte blot at blive mere kritiske, og tænkte sig blot om før de valgte webhotel. For vores vedkommende var det nuvel blot et spørgsmål om at informere mere :-)

 

Tak for din ros.

Nu hvor jeg reflekterer over dine ord, den skulle måske have være formuleret anderledes, det jeg forsøgte at sige, var jeg syntes det er møj ærgeligt at blive hængt ud på den måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:
Tak for din ros.

Nu hvor jeg reflekterer over dine ord, den skulle måske have være formuleret anderledes, det jeg forsøgte at sige, var jeg syntes det er møj ærgeligt at blive hængt ud på den måde.

Hej Henrik,

Ja, jeg kan sagtens se din vinkel - men vi har sgu også godt af lidt konkurrence. Det skaber dialog - og det smider ofte langt mere af sig, end hvis man blot solgte plane webhoteller :-)

Kort sagt er der mange udbyder der ikke er pengene værd, deriblandt specielt mange af de amerikanske, men også et par europæriske som desideret over sælger i forhold til at man ikke engang kan udnytte det man tror man har købt.

Ja, Surftown fortjener nok en over snuden for deres cowboy-dreng, men se mere på hvordan det har ramt dem dårligt - han fik nærmest "alle" til at tro at han var den eneste mand i firmaet, og pludseligt forsvandt profilen.. :-)

Mit princip er kort, jeg vil ikke være den største men gøre alt for at blive den bedste - det skal man blot husker som selvstændig og i det hele taget i erhverslivet. Selvom en større eller mindre virksomhed har succes, så er det bare at skabe en unik niche, og gør det endnu bedre :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Mit princip er kort, jeg vil ikke være den største men gøre alt for at blive den bedste - det skal man blot husker som selvstændig og i det hele taget i erhverslivet. Selvom en større eller mindre virksomhed har succes, så er det bare at skabe en unik niche, og gør det endnu bedre :-)

Jeg har givet 5 af de store for overstående, det giver en god mening for mig :-)

Du har ret, lad os se frem, Surftown er tilsyneladende igang med at sende nye kunder til os ;-)  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Jeg har givet 5 af de store for overstående, det giver en god mening for mig :-)

Du har ret, lad os se frem, Surftown er tilsyneladende igang med at sende nye kunder til os ;-)  

Præcis! Hvad ville der ikke ske med benzin priserne i dk, hvis det fx kun var Shell der var i Danmark?? ;-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Henrik Nielsen:
Jeg har givet 5 af de store for overstående, det giver en god mening for mig :-)

Du har ret, lad os se frem, Surftown er tilsyneladende igang med at sende nye kunder til os ;-)  

Præcis! Hvad ville der ikke ske med benzin priserne i dk, hvis det fx kun var Shell der var i Danmark?? ;-)

Nu er jeg lidt bekymret om du har misforstået mig, jeg er på ingen måde og har aldrig været det, bange for konkurrence

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Nu er jeg lidt bekymret om du har misforstået mig, jeg er på ingen måde og har aldrig været det, bange for konkurrence

Tror og håber at jeg ikke har misforstået dig - hvad jeg mente er blot at selvom vi alle sælger en standard vare (eksempelvis Benzin), kan man altid gøre det bedre (eksempelvis Sheels Fuelsave).

Mit benzin eksempel er måske lidt dårligt, men tæt på det samme.. Bare fordi en maler med rød, kan vi andre godt male med blå og grøn :-) Det gælder blot om at adskille sig, og få kunden til at føle sig godt tilpas :-) Og naturligvis tilbyde et godt produkt, men det kan hundredevis af firmaer indenfor denne branche jo snart.. :-)

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt så, så er vi enige.

For forbrugerne er det også vigtigt at der er konkurrence, det har aldrig været godt at et marked var samlet på få hænder, med alle de webhotel firmaer der pipler frem, må der være nogen der forsvinder kunder fra ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)