Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FCK - Chelsea

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Jeg synes det er tydeligt, at de lige nu er ramt af at de ikke rigtig har kunne signe nye spillere de sidste par vinduer, for de virker absolut ikke specielt engarerede. Så det vil nok være godt for dem, når transfervinduet åbner igen.

De har været ramt af skader på positioner, som har gjort dem meget sårbare...

Men Chelsea er jo hverken bedre eller dårligere end United, Arsenal, Tottenham eller City... Se hvor mange point de har smidt allerede, og til hvilke hold! Chelsea taber til top/midterhold, imens de andre smider point til bundholdene!

Men inden sæsonen sagde jeg allerede, at i år ville Premier League ende med, at vinderen tabte mange kampe og point, fordi der er 5-6 hold, som kan blive mestre! Allerede nu har jeg ret, og vi er kun ½ vejs! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Men Chelsea er jo hverken bedre eller dårligere end United, Arsenal, Tottenham eller City... Se hvor mange point de har smidt allerede, og til hvilke hold! Chelsea taber til top/midterhold, imens de andre smider point til bundholdene!

Ja, den del glemte jeg selvfølgelig :o) Det er selvfølgelig også en væsentlig faktor. Men de trænger til nyt blod i truppen, det kan der slet ikke være tvivl om.

 

Fashion-Seller:

De har været ramt af skader på positioner, som har gjort dem meget sårbare...

Ja, der er ikke samme stabilitet hos topholdene, som der har været tidligere. Men når man kigger på indkøbene (bortset fra City), har det heller ikke været ret vildt. Og når man ikke forstærker sig, står man jo i vikeligheden stille. Og når et hold som City så har pengene til forstærkning, og et hold som Tottenham ligepludselig blomstrer op, så han man problemet.

Nu tror jeg ikke at Tottenham holder niveauet resten af sæsenon, og City virker som en klub der har store interne problemer (ligesom Chelsea i øvrigt), så det bliver nok som de foregående år hvor det afgøres mellem de 3 sædvanlige. Men der har dog været flere hold med helt fremme i længere tid, end der plejer.

Det er godt for ligaen, men også et tegn på at der skal ske noget hos de 3 store. Man kan heldigvis ikke vinde mesterskaber på tidligere års succeser :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Ja, den del glemte jeg selvfølgelig :o) Det er selvfølgelig også en væsentlig faktor. Men de trænger til nyt blod i truppen, det kan der slet ikke være tvivl om.

Tjaaa de er ved at forberede sig på de nye Uefa regler...

igang:

Ja, der er ikke samme stabilitet hos topholdene, som der har været tidligere. Men når man kigger på indkøbene (bortset fra City), har det heller ikke været ret vildt. Og når man ikke forstærker sig, står man jo i vikeligheden stille. Og når et hold som City så har pengene til forstærkning, og et hold som Tottenham ligepludselig blomstrer op, så han man problemet.

Nu tror jeg ikke at Tottenham holder niveauet resten af sæsenon, og City virker som en klub der har store interne problemer (ligesom Chelsea i øvrigt), så det bliver nok som de foregående år hvor det afgøres mellem de 3 sædvanlige. Men der har dog været flere hold med helt fremme i længere tid, end der plejer.

Det er godt for ligaen, men også et tegn på at der skal ske noget hos de 3 store. Man kan heldigvis ikke vinde mesterskaber på tidligere års succeser :o)

Chelsea er ved at forberede sig på de nye UEFA regler om, at xx antal spillere SKAL stamme fra egen avl. Så det kan godt være, at vi ik bliver mestre de næste 5 år i træk, men ser du på ungdomssiden, så ser fremtiden meget lys ud... Men det kan man self ik bruge til det store pt ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tjaaa de er ved at forberede sig på de nye Uefa regler...

Men det er også det der fik dem i problemer i første omgang Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Fashion-Seller:

Tjaaa de er ved at forberede sig på de nye Uefa regler...

Men det er også det der fik dem i problemer i første omgang Big Smile

Nej det er skader... De har i de sidste 6 kampe ik kunne stille med samme forsvar i to kampe i træk...

I de første 12 kampe blev der scoret 2 mål mod Chelsea, mens der er scoret 10 mål i de sidste 6 kampe... Det siger vel alt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nej det er skader... De har i de sidste 6 kampe ik kunne stille med samme forsvar i to kampe i træk...

Nu tænkte jeg mere på de 15 måneder de ikke har måtte signe nye spillere, fordi de forsøgte at signe den 16 årige franskmand, der var på kontrakt i en anden klub.

Det var nok en del af strategien for fremtiden, fordi de nu skal hente dem så tidligt som muligt. Og her var de lidt for tidligt ude :o)

Jeg tror truppen havde set en smule - ikke meget, men en smule - anderledes ud i dag, hvis de kunne have hentet forstærkninger de sidste 2 transfervinduer.

Nu kommer reglerne om "økonomisk" doping også snart, så det skal de selvfølgelig også forberede sig på. Og der bliver det vigtigt at have et velfungerende ungdomsakademi. Men når Frank Arnesen vælger at stoppe nu, må det være fordi de mener at det er ved at være på plads. For det var vist hans vigtigste opgave, så vidt jeg husker.

Det bliver i øvrigt spændende at se hvad alle disse ændringer kommer til at betyde for alle de store kubber i Europa. Men det kan kun tiden vise.

Der er slet ingen tvivl om at Chelsea har et godt hold, og de er stadig min favorit til mesterskabet. Men det ville de også være, hvis de ikke en gang var teoretisk muligt. Jeg tror bare det havde set anderledes ud, hvis de havde kunne forstærke sig. Selvom de har gjort det godt, og selvom de har været ramt af skader.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Nu tænkte jeg mere på de 15 måneder de ikke har måtte signe nye spillere, fordi de forsøgte at signe den 16 årige franskmand, der var på kontrakt i en anden klub.

Det var nok en del af strategien for fremtiden, fordi de nu skal hente dem så tidligt som muligt. Og her var de lidt for tidligt ude :o)

Hehe ja den var lidt uheldig, men han spiller da i Chelsea idag ;D

igang:

Jeg tror truppen havde set en smule - ikke meget, men en smule - anderledes ud i dag, hvis de kunne have hentet forstærkninger de sidste 2 transfervinduer.

Måske lidt, men det havde været marginalt... Ellers havde de ik skilt sig af med Ballack mm... Og der er jo hentet lidt nyt blod i sommers...

igang:

Nu kommer reglerne om "økonomisk" doping også snart, så det skal de selvfølgelig også forberede sig på. Og der bliver det vigtigt at have et velfungerende ungdomsakademi. Men når Frank Arnesen vælger at stoppe nu, må det være fordi de mener at det er ved at være på plads. For det var vist hans vigtigste opgave, så vidt jeg husker.

Det bliver i øvrigt spændende at se hvad alle disse ændringer kommer til at betyde for alle de store kubber i Europa. Men det kan kun tiden vise.

 

Den kommer ik til at ramme Chelsea det store... De har jo strammet ind i de sidste 1½ år, og det vil helt sikkert komme dem til gode. Jeg tror derimod at hold som United, Liverpool, City mm får mega problemer!

Og hva med REAL for den sags skyld?

igang:

Der er slet ingen tvivl om at Chelsea har et godt hold, og de er stadig min favorit til mesterskabet. Men det ville de også være, hvis de ikke en gang var teoretisk muligt. Jeg tror bare det havde set anderledes ud, hvis de havde kunne forstærke sig. Selvom de har gjort det godt, og selvom de har været ramt af skader.

Vi håber vi vinder, men som Premier League ser ud pt, så er det ingen skam at blive nummer to eller tre... Men man vil da helst vinde ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Pakke-Manden:

Sjovt som nogen udtaler sig om chelsea forgående kampe, selvom de tydligtvis ikke aner hvordan Chelsea har spillet......

 

Jeg har set dem spille, så jeg vil da gerne udtale mig. Hvis vi bare tager sidste kamp mod Tottenham, var de heldige  at få 1 - 1 med hjem. Godt nok brændte Drogba et straffespark i overtiden, men Tottenham burde have lukket kampen, før Chelsea fik udlignet.

De sidste 20 minutter i første halvleg var én stor gang indianerbold, der var ekstremt underholdende at se på, men det var også tydeligt at der ikke var nogen af de hold der kontrollerede kampen på nogen som helst måde. Og før det, var det Tottenhams kamp.

I anden halvleg kom de først i gang, ved den ekstremt heldige udligning. I øvrigt synd at målmanden dropper så fælt, i en en kamp hvor han ikke har specielt meget at lave, og han ellers var rimeligt sikker, når der var noget. Da de udlignede var det dem der havde mest spil, men absolut ikke noget der var overbevisende på nogen måde, og det var jo ikke fordi de ligefrem brændte chancer på stribe.

Fortsætter de i den stil, bliver det max. til bronze.

Jeg synes det er tydeligt, at de lige nu er ramt af at de ikke rigtig har kunne signe nye spillere de sidste par vinduer, for de virker absolut ikke specielt engarerede. Så det vil nok være godt for dem, når transfervinduet åbner igen.

 

De har reduceret holdet de forgangende år, Så det er klart, Chelsea har ikke de kort på hånden som de havde sidste år.

Men Chelse har spillet fremragende i det meste af denne sæson, men den sidste månedes tid har bare ikke være Chelseas.

Chelsea er bestemt et af verdens bedste hold, Så hvis folk mener Chelsea er dårlige/Trænger til nye spillere, så er der godt nok et eller andet galt,

De ligger på 3 pladsen, de vandt deres gruppe, de har haft mange skader (Især i forsvar).

Chelse har lavet mange  forsvarsfejl i deres kampe, men nu er terry tilbage og det går fremad!.

1-1 er bestemt ikke dårligt mod Tottenham, og slet ikke når chelsea kunne have vundet kampen med straffesparket. Det er kun et hold, og det er altid sundt med lidt modgang, men chelsea har vist de sidste 2 kampe at de er ved at være over forskrækken.

Nu er kampen imorgen mod Manchester United desværre aflyst, kunne eller have været fedt at se.

 

 

Som sagt tidligere, hvis Chelsea og Fck mødtes imorgen , var jeg sikker på de ville trække sejren i land.

Som True Blue, kan jeg kun sige.... COME ON CHELSEA!

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tjaaa hvis Anelka lægger op til målene, og gør et stort stykke arbejde, så er han vel os berettiget en plads. Der er to typer angribere. Egoisten (Drogba) som score målene, og arbejdsheste (Anelka) som lægger op til dem...

 

Manden lægger bare ikke op til målene (han har vel 3-4 assists på sig i år), han roder lidt rundt på banen, skyder lidt forbi mål og ligner en der vil til mellemøsten for at presse de sidste dollars ud af en lang karriere. Den mand ser så ligeglad ud når han render rundt på en bane, at det er helt forfærdeligt. Bedst illustreret er det, da han brænder straffesparket mod United i CL-finalen, prøv at youtube det og fortæl mig så om det er en spiller der brænder for sit hold. Jeg ved det er et par år siden, men det er overhovedet ikke blevet bedre. Han er så evigt ligeglad med hvor han spiller og hvem han spiller med, bare han får sine penge...

Fashion-Seller:
Tjaaaa Everton udlignede til aller sidst, så WHAT?

Ikke ensbetydende med, at Chelsea havde fortjent at vinde. Everton var det eneste hold der rigtig ville noget i den kamp.

Fashion-Seller:

Ud over at lægge op til målet og straffet, så lavede han intet... Det er rigtig ;D

Han lagde ikke op til målet, det gjorde Cech. ;D ;D Og tja, han ramte måske bolden inden Ramires er ved at drible den ud over baglinen, hvor Gomez så igen lige får en blødning, (jeg kan ikke huske om det var ham) men det gør stadig ikke hans indhop godt....

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakke-Manden:

Chelsea er bestemt et af verdens bedste hold, Så hvis folk mener Chelsea er dårlige/Trænger til nye spillere, så er der godt nok et eller andet galt,

De ligger på 3 pladsen, de vandt deres gruppe, de har haft mange skader (Især i forsvar).

Chelse har lavet mange  forsvarsfejl i deres kampe, men nu er terry tilbage og det går fremad!.

Nu har jeg lige set dem blive trukket rundt af Arsenal. Og det er bestemt ikke blevet bedre af, at terry er kommet tilbage :o)

I de sensete 6 kampe har de tabt 3 og spillet 3 uafgjorte, og har ikke scoret mere end 1 mål pr. kamp ( I 2 af de 6 har de slet ikke scoret). Deres problemer kan ikke kun lægges på forsvaret, men over hele banen. Målmanden undtaget.

Og efter at have set endnu en meget uinspireret kamp, holder jeg fast i at de skal have nyt blod i truppen. Og det kan kun gå for langsomt.

Vinder de ikke over Bolton i næste runde, og det tror jeg faktsik ikke de gør, så ryger de ned på en 5. eller 6. plads, og er langt væk fra Man U. der allerede nu er 6 point foran, med en kamp mindre.

Det bliver hurtigt februar, og hvis de ikke snart får vendt skuden, mener jeg at FCK's chancer vokser betragteligt. Uanset hvor dårligt de spiller, er Chelsea stadig et langt bedre hold end FCK. Men hvis de er 10 - 12 point efetr Manchester til februar, kan man godt forestille sig at de vil spare spillere, eller gå mindre engageret ind til kampen mod lille FCK som jo bare skal overståes, så de kan holde fokus på mesterskabet.

Noget skal der i hvert fald ske derovre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)