Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedikeret/virtuel hosting udbyder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores nuværende vps er ved at være godt fyldt op, og vi når derfor snart kvoten på denne.

Derfor skal vi uanset hvordan vi vender og drejer det ud og have fat i en løsning mere, men er i tvivl om hvad og hvor vi skal vælge at få det.

Jeg har nogle få kriterier som jeg går ud fra.

  • Host placering skal være i Danmark (Grundet responstid)
  • Prisen er en faktor. (Lige nu har vi en løsning ved Surftown VPS som vi i og for sig er ganske tilfredse med, da det er billigt og fungere upåklageligt. Dog kunne vi godt tænke os en lidt lettere mulighed for backup istedet for den der er ved surftown. Derudover så er Surftowns support vedr. vps heller ikke noget at råbe hurra for.)
  • Der skal være backup løsning. (Dette skal være en backup løsning hvor at vi kan gå xx antal dage tilbage og hente en backup, af filer - eller af en MySQL database.)
  • Det skal være en udbyder der har været på markedet i nogen tid, så jeg er sikker på at vores ting ikke pludseligt er væk fordi det var et enkeltmands firma placeret i en lejlighed eller lign.

  • Tingene skal bare fungere. Vi vil ikke have nogle halve løsninger, hvor vi så selv bagefter skal stå for alt muligt. Tingene skal bare virke fra dag 1 og være 100% i orden.
  • God support. Det er vigtigt at hvis vi skulle have spørgsmål/problemer at vi så rent faktisk kan komme i kontakt med en person som ved hvad det drejer sig om.
  • Minimum 2GB ram. (Antager ikke at processoren har "så" frygteligt stor indflydelse, da jeg kan se at den ofte kun er 1-10% i brug, hvor at ram er et langt større faktor. Her ser vi på den nuværende at 80% er under konstant brug.)

Alt sådan noget som trafik og plads betyder intet, da vi ikke på den nuværende har bare tæt på problemer her.

Det eneste jeg har kigget på pt. er Bellcom, som jeg har fået den som refference af min gamle arbejdsgiver. Har dog ikke hørt noget fra dem endnu efter jeg har sendt dem en forespørgsel på priser og hvad de kan tilbyde.

Men lad mig høre hvad i vil anbefale.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

To kompentente  udbydere med servere i Danmark, så vil jeg forslå dig disse to

www.acenet.dk

www.activewebs.dk

Sidst nævnte hoster Amino, men jeg har kun hørt udelukkende positive ting om dem begge

 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også ganske tilfreds med www.activewebs.dk

Ikke så meget pjat der, og altid hurtigt og kompetent svar på henvendelser.

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale Solido Hosting hvis det er en komplet managed hosting løsning du leder efter. Du skal bare være klar over at du ikke får en solid managed VPS løsning til Surftown priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben!

 

Hvor meget ligger en VPS med fx 512 eller 1024MB ram på hos Solido?

 

 

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - hvilken type support savner du hos Surftown? Vi har med vilje valgt at tilbyde basal support, da de fleste, der giver sig i kast med en VPS ved bedst selv omkring opsætning, løbende vedligeholdelse og at udbyderen normalt bare skal holde "snitterne" væk:-)

Med den seneste opdatering af vores webhotel vil Drupal også køre rigtigt fornuftigt der (både safe_mode er slået fra, vælg selv PHP version samt høj memory_limit) og så slipper du for vedligeholdelse af serveren.

Mht. backup, så burde du nemt via VPS PowerPanel kunne generere en backup og downloade denne via web-interfacet. Se mere her: https://surftown.dk/support/hvordan-laver-jeg-en-backup-af-min-vps

Hilsen

Frederik

(p.s. jeg er fra Surftown, bare så du er klar over det:-))

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)