Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - URL Rewrite

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja ok måske skulle jeg have været tydligere men lad os nu heller ikke prøve at misforstå hindanden. Kommunikation er lettere hvis vi prøver at forstå :)

Jeg mente at google er bedøvende ligeglad med om din side hedder cms-en-smart-trøje.html eller om den hedder en-smart-trøje.html&prodid=12 det den ser på der er at søge strengen indgår.

Ifølge google selv kravler de ikke en side via URL's ja ok de anvender URL's til at finde et site men derfra kravler de så videre via links mm.

Det var det jeg mente med at google var bedøvende ligeglad med din URL. Håber at det var mere forståeligt anden gang :)

(beklager hvis jeg har overset noget i jeres posts skimmede dem bare hurtigt da jeg hurtigt fangede at det lød til at vi taler forbi hinanden, eller skriver forbi om i vil ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene, jeg tror du skal lade være med at forsøge at forklare det - for det du siger er altså totalt forvrøvlet. Det er ingen hjælp - tværtimopd :)

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov havde først set dit svar nu Mikkel, beklager den laaange vente tid. Har haft lidt voldsomt travlt på det sidste.

Nogen gange er det jo sådan at tekst kun er et fattig sprog og derfor nemt misforstås. Og jeg er ikke helt med på hvad det er du gerne vil have jeg uddyber. Men nu har jeg lige læst hele tråden igennem igen og af hvad jeg lige kan se så er vi enige. Det er muligvis blot mig der er et skvat til at formulerer mig på tekst :)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

René Reinholdt:
Ifølge google selv kravler de ikke en side via URL's ja ok de anvender URL's til at finde et site men derfra kravler de så videre via links mm.

Jeg synes, at jeg kan spore en del begrebsforvirring i din forståelse af URL'er kontra links.

Det, der gør at Google kan crawle nettet (og vi andre kan komme fra webside/website A til B) er netop URL'erne - en URL er en del af et... link.

Sagt på en anden måde, så er det URL'erne (http://www.etellerandet.dk/), der er de væsentlige, mens links blot er de elementer, som indeholder URL'erne (<a href=" http://www.etellerandet.dk/ ").

 

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)