Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento integration med kassesystem

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære Aminoer

Jeg skal anbefale en kunde et kassesystem til hans fysiske butik, der er skræddersyet til Magento. Et kassesystem hvor udviklerne har tænkt; "Hey - skal vi ikke lave et superbrugervenligt system, som er 100% integreret i og til Magento...hvor at hele omdrejningspunktet omkring udviklingen har været den her integration."

Det kan eksempelvis give sig sig udslag i at der i kassesystemet bare er en stor venlig knap - (helst i Apple-design med lidt diffuse glow på fra Photoshop) - en knap hvorpå der står en meget imødekommende og logisk tekst med store bogstaver der siger; "INTEGRÈR MED MAGENTO!"
Og når man så klikker på den knap skal den bare lige sige "bruderiduridudduuuup" - og så er det hele bare integreret; 'lagerstyring, priser, oversigter, rabatter, tilbud - you name it.'

Jeg ved godt at tingene er mere komplekse end dét, jeg håber i forstår 'ånden' i mit budskab og at jeg ikke forsøger at være pedantisk eller noget :)
Men mit ønske er at få viden om de systemer der er derude som kan tale direkte sammen med én af de største spillere når det kommer til e-handels-løsninger.

Du må gerne sælge dig selv og dine ydelser hvis de er relevante for indlægget her. (Altså; hvis du føler en tilbundsgående trang til at skrive; "Jeg har en webshop-løsning som er meeeeget bedre end Magento - DEN skal du købe" - så beder jeg mig fri.)
Men ellers giver du den bare los med din ekspertviden og dine ekspertydelser.


MEN - bare lige for at gentage mig selv; kodeordene er "Magento" og "integration" og "fysisk butik"

Hav en dejlig dag / aften / morgen / nat

// Brokop

 

 

 

http://brokop.com/

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokop:
Jeg skal anbefale en kunde et kassesystem til hans fysiske butik, der er skræddersyet til Magento. Et kassesystem hvor udviklerne har tænkt; "Hey - skal vi ikke lave et superbrugervenligt system, som er 100% integreret i og til Magento...hvor at hele omdrejningspunktet omkring udviklingen har været den her integration."

Med kasse system mener du da et Økonomisystem som har et POS (Point of Sales) system implementeret. Vil under alle omstændigheder anbefale at det var der man starter. Ingen grund til at opfinde den dybe tallerken alt formange gange.

Og den fysiske butik vil helt sikkert være interesseret i at kunne sælge fra sit kassesystem selv om deres magento baserede webshop var ude af drift. Hvilket jo reelt kunne være en udfordring hvis kassesystemet var direkte afhængig af en online webshop.

Når du så har fundet et økonomisystem der er fornuftig (www.e-conomic.dk, www.mamut.com, easypos, winkompas, c5, navision) 

Så ville jeg finde en løsning på at integrere dem med hinanden efterfølgende.

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Med et kasse-system mener jeg det system som håndterer Dankort-transaktioner, lagerstyring etc. etc.

Min tanke og mit ønske er at gøre kommunikationen mellem det system vi vælger til den fysiske butik og online systemet så nem og gnidningsfri som muligt - og selvfølgelig også arbejdet med at integrere dem i hinanden så ubesværet som det kan blive.

Så altså - når man går ind i den fysiske butik og køber en vare, så er der jo selvsagt noget software som noterer sig at 'nu er der solgt en vare og derfor er der -1 vare på lager og derfor en vare mindre at sælge.'
Det skal kunne ses både online i Magento og i det software de har i den fysiske butik.

Og mit spørgsmål er derfor - hvad skal vi vælge til butikken? Hvilket system kører allerbedst til Magento og hvad er bygget til Magento? Hvilket et er nemmest at integrere til Magento - og er der nogen der har prøvet det, som vil kunne gøre det for os nemt og hurtigt?

Er der nogen derude som sælger de her kassesystemer, som er ved at dø efter en lækker ordre - så lad os det høre. (Du skal kunne stå 100% inden for en fuldt integreret løsning med Magento og hjælpe os med fuld support til at kunne lave selve integrationen. Vi har forstand på Magento, men ikke nødvendigvis det system som du kender til eller vil sælge os.)

Og hvis du ikke selv har et sådan system, men kender nogen som er vild efter at sælge det, så få dem til at skrive til mig på rene@brokop.dk eller ringe på 31 22 54 54.

http://brokop.com/

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Vi har en løsning der kunne integreres med magento,
vi har allerede i dag en del forskællige integrationer med div. web systemer. nogle custom nogen helt std. og nogen gennem ERP systemet.

vores api giver rig mulighed for at integrer hvilken vej man måtte ønske.

du er velkommen til at give mig et kald hvis du vil have yderlig information.

Mvh Jacob Ipsen

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Tak for dit svar Jacob.

Jeg må tilstå jeg er blevet lidt sulten på Navipartners løsning hvor de sender Data direkte ned i vores MySql database, istedet for at vi skal hive data ud via API'ere eller andre svingærinder. Men du er velkommen til at sælge dig selv og din ekspertise.

Skriv til mig på rene@brokop.dk og giv mig mere info eller spørg efter nummeret på ham der skal administrere shoppen fremover. Det kan være du kan fortælle os noget som vil trække os i din retning i og med at vi ikke er supereksperter på integrationen og kassesystemer etc.

http://brokop.com/

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokop:
Jeg må tilstå jeg er blevet lidt sulten på Navipartners løsning hvor de sender Data direkte ned i vores MySql database, istedet for at vi skal hive data ud via API'ere eller andre svingærinder. Men du er velkommen til at sælge dig selv og din ekspertise.

Jeg skal lige forstå det korrekt. :-)

Sender de data direkte ned i en Magento Database og rammer der rigtige tabeller ?

Hvis det er tilfældet hvilke data er det så de integrer?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vi ved at definere :)

http://brokop.com/

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Microcom Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej rene..

så lige din tråd.

Vi har en integration til Magento. Se på www.microcom.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek Boostmyshop.com...


Virker genialt og integreret fuldt ud i magento.

Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rette opmærksomheden mod vores integration kaldet IEX, som er bygget med API på begge sider, så det er muligt at integrere på X. Vi har fokuseret betydeligt på at integrere mellem Magento og e-conomic, hvor vi benytter det populære webhook system, således at dataene sendes i realtime. Integrationen overfører kunder, produkter og ordrer mellem de to systemer og fungerer via en ændret-siden-sidst tankegang. Der er mange fordele i dette setup inkl. lagerstatus og kategorioprettelse.

På POS-siden har vi et samarbejde med en dygtig POS-leverandør, som bl.a. tilbyder at have regnskab og POS-system samlet i én online-løsning. Man sparer dermed at skulle have 3 integrationer kørende (webshop <-> regnskab <-> POS-system).

Ny hjemmeside er på vej, men ellers kan der læses mere på http://iex.dk

Vi kan også tilbyde integrationer til en lang række andre webshops såsom VirtueMart, WP commerce, Übercart m.fl.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)