Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

..er det ikke ALT for dyrt ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Om det er dyrt, handler vel om du kan få en god forretning ud af det. Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men hvis det et online abonnement, så er det måske ikke så tosset. Kan dit produkt løfte så høj en afregning, og stadigvæk være en god forretning? Har du prøve om du kan forhandle CPA prisen ned/væk?

Et alternativ er partner-ads, hvor du selv sætter dine satser indenfor nogle rammer. Du risikere højst at spilde din tid, hvis der ikke er nogle som vil køre med det.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

50 kr pr klik er fuldstændig sindsygt, er du sikker på du ikke er blevet tlbudt 50 kr pr 'lead' eller signup?

Har du prøvet at snakke med flere selskaber?

edit:

Så lige det var 1.5 pr klik, det er stadig dyrt men trods alt langt fra 50 krBig Smile

30% der deles med affiliates kan jo nok få mange til at interessere sig for dit tilbud, men det hele må jo komme an på hvad du får ud af det.

 

De skal have 30% af min udsalgspris som er kr. 99,- derudover skal de have 1,50 kr pr. klik, som jo ikke er sikkert at der bliver et salg ud af.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

IOOS Internet ApS:

Hej Kim,

Om det er dyrt, handler vel om du kan få en god forretning ud af det. Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men hvis det et online abonnement, så er det måske ikke så tosset. Kan dit produkt løfte så høj en afregning, og stadigvæk være en god forretning? Har du prøve om du kan forhandle CPA prisen ned/væk?

Et alternativ er partner-ads, hvor du selv sætter dine satser indenfor nogle rammer. Du risikere højst at spilde din tid, hvis der ikke er nogle som vil køre med det.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

 

Jeg har kontakt med Partner-Ads og det lyder meget mere fornuftigt kan jeg fortælle dig :)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Erik Hamre:

50 kr pr klik er fuldstændig sindsygt, er du sikker på du ikke er blevet tlbudt 50 kr pr 'lead' eller signup?

Har du prøvet at snakke med flere selskaber?

edit:

Så lige det var 1.5 pr klik, det er stadig dyrt men trods alt langt fra 50 krBig Smile

30% der deles med affiliates kan jo nok få mange til at interessere sig for dit tilbud, men det hele må jo komme an på hvad du får ud af det.

 

De skal have 30% af min udsalgspris som er kr. 99,- derudover skal de have 1,50 kr pr. klik, som jo ikke er sikkert at der bliver et salg ud af.

Altså 30 kr pr (betalende) lead er jo ikke så meget for en affiliate i forhold til hvad der ellers er.

Egentlig ville jeg aldrig lave en kampagne med klik priser på affiliate markedet, for det er Google og deres Adwords/Adsense program umiddelbart langt bedre til. De er også rigtig gode til at opdage falske kliks osv. Hvilke muligheder har dit affiliate netværk til at tjekke det?

Umiddelbart ville jeg personligt droppe den klikbetaling fuldstændig. Jeg kan ikke se hvad du får ud af det i forhold til Googles Display Netværk.

Har du overvejet at lave en ordning på din side med en gratis prøveperiode eller tilmelding til nyhedsbrev? Der kan du så betale nogen kr til affiliates og så lave dit upsell derfra.

Nu har jeg ikke lige tjekket dit produkt, men 99kr lyder for billigt for stort set hvad som helst, men det er måske bare mig?Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

...ingen der kan hjælpe her ?

Er enig

Prøv Partner-Ads...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for super god feedback, det er altså dejligt med alle jer Aminoer !!

Jeg arbejder videre med Partner-Ads iøvrigt er klik afgiften ikke noget jeg har bedt om det er noget affiliate selskabet har "vedtaget"

Best regards og tak for hjælpen.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)